کجارو
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید

____________________
آرشیو

اسفند 1399

بهمن 1399

دی 1399

آبان 1399

بهمن 1398

دی 1398

مهر 1398

شهريور 1398

ارديبهشت 1398

اسفند 1397

____________________
مطالب اخیر

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
صابون های گیاهی چه می کنند ؟
نکاتی مفید در مورد عکاسی طلا و جواهرات
چرا سالن های زیبایی به اپلیکیشن نیاز دارند ؟
انواع بکس بادی
بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش
هتل های ارزان قیمت در تور آنتالیا
هر آنچه باید از ویزای شینگن بدانید
جاذبه های گردشگری کیش
عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا
سهام بورس
فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد
قیمت لنت ترمز
حمید عسکری کیست؟
برترین ریمال ها با قیمت مناسب
معرفی سایت سام اکسچنجر
مهراد جم شیک و پیک
مبل راحتی
سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان
۳ جای دیدنی آنتالیا برای تجربه ماجراجویی در سفر

____________________
نویسنده

نیما راد

____________________
لینک ها

____________________
لینک ها

monitoring app software






____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





30 / 7 / 1398برچسب:,

سهام بورس

سهام بورس چیست؟

هر شرکت سهامی به قسمت های مساوی که هر کدام یک سهم نامیده می شوند تقسیم می شود که معمولا قیمت اسمی هر سهم در ایران 1000 ریال است. طبقه بندی سهام براساس حقوق دارنده دو نوع است :

1-سهام ممتاز

2-سهام عادی

سهامداران عادی مالکان اصلی شرکت هستند که دارای حقوق و مزایایی مانند :حق دریافت سود سهام (EPS) ، حق رای دادن درمجامع عمومی عادی و فوق العاده ، حق تقدم درخرید سهام جدید ، حق باقیمانده دارایی پس ازانحلال شرکت ، حق اطلاع ازفعالیت های شرکت می باشند . دارندگان سهام ممتاز هم علاوه بر مزایایی که سهامداران عادی ازآن بهره می برند ، در هنگام انحلال شرکت نسبت به دارندگان سهام عادی در دریافت ارزش اسمی سهام خود اولویت دارند.

انواع سهام بورس

سهام ممتاز و سهام عادی از انواع سهام بورس

چه سهمی بخریم؟

در بازارسهام سرمایه گذاران باید یکی از سه شکل :سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدت را پس ازمشورت با افراد مورد اعتماد و با مطالعه و تحلیل انتخاب کنند. برای سرمایه گذاری بهتراست هرچند ماه یک بار با اشخاص واجد الصلاحیت همچون کارگزاران سهام بورس و یا شرکتهای مورد اعتماد مشورت کرد که آیا سهام شرکتی را که خریداری نموده اید نگهدارید یا بفروشید.

درسرمایه گذاری کوتاه مدت ، سرمایه گذاران سهام خاصی را می خرند و پس از 3 الی 4 ماه می فروشند. در سرمایه گذاری میان مدت سرمایه گذاران سهام خود را به مدت یکسال نگه می دارند و بعد اقدام به فروش یا نگهداری آن می کنند.

در سرمایه گذاری بلند مدت سرمایه گذاران بیش ازیکسال سهام خود را نگه می دارند.البته گروهی نیز به نوسان گیر مشهور هستند که هرهفته سهام قبلی را می فروشند وسهام جدیدی می خرند اما نباید فکر کنید نوسان گیرها بیش ازدیگران سود می برند زیرا ممکن است افرادی که بلند مدت سرمایه گذاری می کنند رضایت بیشتری از نوسان گیرها داشته باشند.

منبع

2 / 7 / 1398برچسب:,

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

منبع :  https://bit.ly/2kqkF4r

18 / 7 / 1398برچسب:,

قیمت لنت ترمز

قیمت روز انواع لنت ترمز در بازار

لیست قیمت لنت ترمز در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانیدقیمت انواع مختلف لنت ترمز مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های لنت ترمز مقایسه کنید. نرخ های درج شده در این لیست , شروع قیمت فروشندگان برای لنت ترمز در بازار می باشد.

آخرین بروز رسانی قیمت لنت ترمز در تاریخ سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت: ۱۶:۱۵ انجام شده است.

 

لیست قیمت لنت ترمز در دلگرم

 

منبع

8 / 7 / 1398برچسب:,

حمید عسکری کیست؟

حمید عسگری در 20 مهرماه 1357 در شیراز به دنیا آمده و از کودکی به همراه خانواده خود به فولادشهر در شهرستان لنجان زرین شهر اصفهان مهاجرت نمود. و بزرگ شده اصفهان است. دو خواهر و یک برادر دارد. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است.

کودکی حمید عسکریکودکی حمید عسکری و برادرش

او خواننده ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است که با ترانه قسمت معروف شد. فعالیت هنری خود را از سال 84-85 به صورت حرفه ای آغاز کرد. تاکنون 3 آلبوم رسمی (کما 1،کما 2،کما 3) روانه ی بازار کرده. چهارمین آلبوم او خوشبختی در تاریخ 15 بهمن 92 منتشر شد.
اوایل که البوم او به بازار آمد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند در صورتی که او کسی نبود جز حمید عسکری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد. او می گوید :هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .

عکس قدیمی حمید عسکری

صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست دارد. غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است. او اصلا اهل اشپزی کردن نیست. وقتی غمگین است می خواند. صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است. با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است. از میان ترانه ها ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد.

عکس سیاه و سفید حمید عسکری


حمید عسکری به رنگ آبی علاقه دارد و از کودکی یک استقلالی دو آتیشه بوده و حتی الان هم با هزار دغدغه کاری که دارد بی خبر از اخبار استقلال و بازی های تیم محبوبش نیست. یکی از با شکوه ترین شبهای حمید عسکری کنسرتی بود که شب تولدش اجرا کرد و با سورپرایز دوستانش مواجه شد.

فرزاد حسنی در شب تولد حمید عسکری

شبی که او در سالن میلاد کنسرت داشت و این کنسرت همزمان با شب تولد او بود تا این خواننده شبی با شکوه را هم سپری کند مخصوصا این که این کنسرت وقتی جذاب تر شد که یک مهمان ویژه را هم برای آقای صدا داشت و او کسی نبود جز فرهاد مجیدی حمید عسکری هر وقت از استقلال حرف میزد از علاقه قلبی خود به بازی فرهاد مجیدی هم صحبت می کرد. خداحافظی مجیدی از فوتبال هم یکی از آن اتفاقات  تلخی بود که او از فوتبال یاد می کرد. به هر حال برای شب تولد او حضور مجیدی در کنسرتش می توانست یک سورپرایز باشد و نکته قابل توجه بی خبری حمید از این اتفاق بود.

 حمید عسکری و فرهاد مجیدی در کنسرت


 ازدواج حمید عسکری

شاید بخشی از تغییرم نسبت به گذشته به این خاطر باشد که سنم بالاتر رفته. بالا رفتن سن باعث می شود یاد بگیرید احساسات تان را بیشتر کنترل کنید و از جنجال و حاشیه فاصله بگیرید. از طرفی مدتی است که متاهل شده ام. ازدواج اگر درست باشد و شما انتخاب درستی داشته باشید، بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد داشت و آرامش زیادی را به شما منتقل خواهد کرد. در نهایت، شما هم این حس آرامش را در کارهایتان لحاظ می کنید و به مخاطبانتان ارائه می دهید.

منبع

1 / 7 / 1398برچسب:,

برترین ریمال ها با قیمت مناسب

برترین ریمال ها با قیمت مناسب


خلاصه ریمل ایزادورا سری Big Bold

توجه کرده‌اید یک سری از دوستان شما وقتی با یک آرایش حرفه‌ای وارد جمع آن‌ها می‌شوید و در کنارشان قرار می‌گیرید احساس می‌کنید که به شما حسادت می‌کنند؟ آن‌ها در نگاه اولیه چشمان شمارا دیده‌اند. ریمل ایزادوراسری Big Bold جذابیت ویژه‌ای به مژه‌های شما می‌دهد که حس حسادت را در بین اطرافیان شما برانگیخته می‌کند. ریمل ایزادورا Big Bold مژه‌های شمارا چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر می‌کند این یعنی حرس بیشتر درخواهد آمد. ریمل ایزادورا Big Bold در قبال رطوبت مقاومت خوبی دارد و با آن می‌توان در هوای بارانی قدم زد یا به استخر رفت اما در کل فکر نمی‌کنم با آرایش و ریمل به استخر رفتن کار مناسبی باشد ما که پیشنهاد نمی‌کنیم. چشمان شما اگر حساس است بدانید که آن‌ها خیلی مهربان هستند و مراقب آن‌ها باشید. ریمل ایزادورا سری Big Bold را می‌توانند افرادی که چشم‌های حساسی هم دارند استفاده کنند. کلاً تحمل کردن هر چیز اضافه‌ای خسته‌کننده است آن‌هم اگر از صبح تا آخر شب ریمل بر روی مژه‌های شما باشد اما با ریمل ایزادورا Big Bold در طولانی‌مدت خستگی و سنگینی روی پلک‌هایتان را احساس نمی‌کنید.

·         مژه ها را چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر

·         مقاومت درقبال رطوبت

·         مناسب چشم‌های حساس

·         سبک بدون احساس خستگی

اگر این مصول را  می پسندید، به آن امتیاز بدهید و با دوست های که دوستشان دارید به اشتراک بگزارید.

نکته مهم که فروشگاه اینترنتی شیک فام فقط محصولات اصلی به فروش میرساند .

ریمل حجم دهنده اسنس I Love Extreme Volume

ریمل اسنس مشکی اصل

·         کشور سازنده :آلمان

·         برند :اسنس

·         جنسیت :زنانه

·         مناسب برای :مژه ها

·         محفظه نگهدارنده :  پلاستیکی

·         نوع کار کرد :حجم دهنده

·         فاقد :حساسیت

·         دارای برس بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها - رنگ فوق‌العاده مشکی

خلاصه معرفی ریمل بلند کننده دیپ رومانس مدل اکسترا بلک اصل

خرید ریمل دیپ رومنس

·         حجم دهی فوق العاده

·         رنگ مشکی

·         فرچه جدید

·         شستشوی راحت و آسان

اگر این مصول را  می پسندید، به آن امتیاز بدهید و با دوست های که دوستشان دارید به اشتراک بگزارید.

نکته مهم که فروشگاه اینترنتی شیک فام فقط محصولات اصلی به فروش میرساند .

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس Essence اصل

ژل ابرو

·         فرم دهند

·         حالت دهنده ابرو ومژه

·         فرمولاسیون ژله ای سبک

·         تایید شده توسط آزمایشات چشم پزشکی

·         فاقد رنگ

منبع : https://www.sephora.com/shop/mascara

1 / 7 / 1398برچسب:,

معرفی سایت سام اکسچنجر

معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظرقیمت

امروزه اسم بیت کویین و ارزهای دیجیتالی دیگر زیاد به گوشمان می خورد. اما ارز دیجیتال چیست؟ چگونه می توان از آن کسب درامد کرد؟ و اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتالی داریم از چه طریقی می توانیم اقدام کنیم؟ سام اکسچنجر در واقع یک صرافی آنلاین است که ارز دیجیتالی ارائه می دهد و شما برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی می توانید از این سایت استفاده کنید.

ارز دیجیتالی یاCryptocurrencyنوعی پول است که با کدنویسی ایجاد و رمزنگاری شده و واقعیت خارجی ندارد. پول دیجیتالی غیر متمرکز است به این معنی که توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی شود. ارسال ارز دیجیتالی به دیگران بدون دخالت هیچ واسطه ای قابل انجام است و شما برای مبادلات ارز دیجتالی خود نیازی به افتتاح حساب نخواهید داشت و البته این ویژگی را نیز دارد که اگر به اشتباه به حساب شخصی ارز دیجیتالی واریز کنید نمی توانید آن را پس بگیرید.

انواع ارز دیجیتال مانند ریپل، اتریوم، پرفکت مانی، بیت کویین و ... هستند. از آنجایی که ارزهای دیجیتالی رمز نگاری می شوند قابل اعتمادند. یکی از ویژگی های مثبت ارزهای دیجیتالی این است که فرامرزی هستند و شما از طریق آن ها می توانید در سراسر دنیا به تبادلات مالی اقدام کنید، کاری که اگر خبواهید از طریق بانک ها انجام دهید شاید روزها طول بکشد را می توانید از طریق ارز دیجیتالی در عرض چند دقیقه انجام دهید.

در ادامه با معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظر قیمت در خدمت شما هستیم.

معرفی سایت سام اکسچنجر

سام اکسچنجر یکی از بهترین سایت های صرافی آنلاین از لحاظ قیمت است که هدف آن ارائه خدمات ساده تر و سریعتر به کاربرانی است که در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی فعالیت می کنند. این سایت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتالی و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال است و در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتالی تبدیل شده است.

برای خرید و فروش اتوماتیک و در لحظه می توایند از خدمات دقیق و طمئن این سایت برخوردار شوید و مطمئن باشید که معاملات شما توسط این سامانه با بالاترین استانداردها قابل انجام است و توسط کارشناسان ما پشتیبانی می شوند.

خدمات سایت سام اکسچنجر

همان طور که از یک صرافی آنلاین انتظار داریم عمده فعالیت های سایت سام اکسچنجر شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خرید پرفکت مانی، ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی می باشد. روند ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید معاملات ارزهای دیجیتالی خود را از طریق این سایت انجام دهید. در ادامه توضیحات مختصری درباره پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی خدمت شما ارائه می دهیم.

خرید و فروش پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی یک شبکه پرداخت انلاین است که در کشور پاناما مستقر شده است. این سایت ارائه دهنده ارزهای دیجیتالی است که اخیرا در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده و شاید دلیل این موضوع این باشد که علی رغم تحریم ها ایجاد حساب توسط کاربران ایرانی و همچنین زبان فارسی توسط آن پشتیبانی می شود. شما می توانید در حساب پرفکت مانی خود به چند شکل پس انداز کنید: دلار آمریکا، یورو، طلا، بیت کویین که همگی بر حسب واحد پرفکت مانی (PM) خواهد بود.

یکی از ارزهای موجود در سام اکسچنجر ارز پرفکت مانی است شما برای خرید و فروش پرفکت مانی باید در این شبکه ثبت نام کنید و اطلاعات حساب کاربری و کیف پول خود را دریافت کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتالی پرفکت مانی از طریق صرافی آنلاین سام اکسچنجر را دارید کافی است در سایت سام اکسچنجر ثبت نام کنید و پس از تأیید هویت توسط مدیر سایت بصورت آنلاین به خرید و فروش پرفکت مانی اقدام کنید. با خرید و فروش پرفکت مانی از طریق سایت سام اکسچنجر می توانید مطمئن باشید که یک صرافی آنلاین معتبر را انتخاب کرده اید که دارای قیمت های رقابتی و منصفانه است.

مزیت های پرفکت مانی:

  • پرفکت مانی برای افرادی که به صورت دورکار در سایت های خارجی مشغول به کار هستند یک راه عالی برای دریافت درآمدشان می باشد.
  • به موجودی حساب شما در پرفکت مانی سود تعلق می گیرد.
  • زبان فارسی توسط پرفکت مانی پشتیبانی می شود.
  • پرفکت مانی با داشتن کیف پول های مختلف از ارزهای رایج جهان پشتیبانی می کند.

 ووچر پرفکت مانی چیست؟

ای ووچر (e-Voucher) یا ووچر پرفکت مانی در واقع کارت شارژ پرفکت مانی است و راهی است برای اینکه خدمات پرداخت آنلاین در عین اینکه ایمن باشند ساده تر و سریعتر صورت بگیرد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟ ووچر پرفکت مانی یک چک بانکی الکترونیکی است که از آن برای انجام مبادلات توسط سیستم پرفکت مانی (افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی) استفاده می شود. ای ووچر (E-Voucher) شامل یک شماره دیجیتالی 16 رقمی است که یک کد فعالسازی 10 رقمی، مقدار پول و تاریخ مبادله می باشد. انتقال وجه از طریق ای ووچر پرفکت مانی شامل هیچ گونه کارمزدی نمی شود.

چرا می گوییم سایت سام اکسچنجر بهترین است؟

چرا از بین صرافی های آنلاین سام اکسچنجر را انتخاب کنیم. در ادامه چند مزیت سام اکسچنجر را به شما معرفی می کنیم:

  • پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان این سایت آماده ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران خود می باشند. پشتیبانی های حرفه ای این سایت یکی از دلایل برتری این سایت می باشد.

  • سرعت

تبدیل ارز در سایت سام اکسچنجر در مدت زمان بسیار کمی قابل انجام است و تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

  • خرید چندباره

شما می توانید هرچند باری که می خواهید خرید خود را تکرار کنید.

  • امنیت

امنیت حساب کاربری شما در این سایت تضمین می شود.

  • دقت

با ایجاد حساب در سایت سام اکسچنجر می توانید از مبادلات دقیق این سامانه آسوده خاطر باشید.

  • اعتبار

سال ها سابقه در زمینه ارزهای دیجیتالی باعث شده سایت سام اکسچنجر دارای اعتبار زیادی باشد.

  • عدم دریافت کارمزد

ارائه خدمات در سایت سام اکسچنجر بدون دریافت کارمزد صورت می گیرد.

  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی است و تمامی معاملات پس از اهراز هویت قابل انجام است.

امروزه انجام معاملات با ارزهای دیجیتالی بسیار معمول و رایج شده و یکی از محبوب ترین شبکه ها برای انجام معاملات انلاین سیستم پرفکت مانی است. سایت سام اکسچنجر اماده ارائه خدمات در زمینه تسهیل در خرید و فروش پرفکت مانی است و با خیال راحت می توانید نبادلات ارزهای دیجیتالی خود را به صورت مطمئن انجام دهید