کجارو
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید

____________________
آرشیو

اسفند 1399

بهمن 1399

دی 1399

آبان 1399

بهمن 1398

دی 1398

مهر 1398

شهريور 1398

ارديبهشت 1398

اسفند 1397

____________________
مطالب اخیر

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
صابون های گیاهی چه می کنند ؟
نکاتی مفید در مورد عکاسی طلا و جواهرات
چرا سالن های زیبایی به اپلیکیشن نیاز دارند ؟
انواع بکس بادی
بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش
هتل های ارزان قیمت در تور آنتالیا
هر آنچه باید از ویزای شینگن بدانید
جاذبه های گردشگری کیش
عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا
سهام بورس
فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد
قیمت لنت ترمز
حمید عسکری کیست؟
برترین ریمال ها با قیمت مناسب
معرفی سایت سام اکسچنجر
مهراد جم شیک و پیک
مبل راحتی
سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان
۳ جای دیدنی آنتالیا برای تجربه ماجراجویی در سفر

____________________
نویسنده

نیما راد

____________________
لینک ها

____________________
لینک ها

monitoring app software






____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





9 / 12 / 1399برچسب:,

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟

از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!

11 / 11 / 1399برچسب:,

صابون های گیاهی چه می کنند ؟

صابون های گیاهی چه می کنند ؟

همانطور که گفتم بدون شک می توانم اولین راه را برای داشتن یک زیبایی پایدار استفاده از صابون های گیاهی معرفی کنم . صابون های گیاهی می توانند در بهتر شدن کیفیت هر پوستی نقش بسیار زیادی داشته باشند . زیرا تاثیر صابون گیاهی صورت نه تنها باعث روشن شدن پوست شما می شود .بلکه می تواند از مشکلات احتمالی مثل جوش و لک هرچند کوچک هم باشند در صورت شما پیشگیری کند .

چگونه صابون گیاهی مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

صابون های گیاهی از انواع مختلفی تشکیل شده اند .و ما در متن برای انتخاب درست شما ، تمامی این صابون های گیاهی و مزایای استفاده از آنها را توضیح داده ایم .

اما شما باید قبل از اینکه بخواهید یکی از این صابون های گیاهی را برای استفاده خود انتخاب کنید . از نوع پوست خود مطلع باشید . و نسبت به نوع پوست خود برای انتخاب یکی از این صابون های گیاهی تصمیم گیری کنید . زیرا تاثیر صابون گیاهی صورت با توجه به نوع پوست می تواند بسیار بالا باشد .

پوست در انواع چرب ، معمولی و خشک تقسیم بندی می شوند . اگر شما از نوع پوست خود مطلع هستید ، انتخاب یکی از صابون های گیاهی برای شما راحت تر خواهد بود . اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید . که از نوع پوست خود برای انتخاب یکی از این صابون های گیاهی مطلع نیستید .پیشنهاد می کنم به یک متخصص پوست مراجعه کنید ، تا بتوانید اطلاعات بیشتری از پوست خود و مشکلات احتمالی آن به دست بیاورید .در این صورت می توانید یک انتخاب خوب در بین صابون های گیاهی برای زیبایی پایدار و تضمینی خود داشته باشید .

15 / 10 / 1399برچسب:,

نکاتی مفید در مورد عکاسی طلا و جواهرات

وسایلی که باید برای عکاسی طلا و جواهرات تهیه کنیم

در بازار امروز عکاس‌های صنعتی حرفه‌ای کم نیستند. ولی هنوز هم می‌توان با استفاده از یک سری ترفندها، وارد صنعت عکاسی تبلیغاتی شد. نکته‌ی کلیدی برای موفقیت در این صنعت، گرفتن عکس‌های با کیفیت است. زیرا تصاویر محصولات، تاثیر زیادی بر روی خرید مشتریان می‌گذارند. بنابراین، کیفیت عکس شما باید به شکلی باشد که بر روی مخاطبان هدف تاثیر بگذارد. برای گرفتن عکس‌ صنعتی باکیفیت، به تجهیزات مناسب این کار نیاز دارید. در زیر می‌توانید بعضی از وسایلی را که برای عکاسی طلا و جواهرات لازم هستند، مشاهده کنید:

  • دوربین و انواع لنزهای آن
  • سه پایه
  • منبع نور
  • یک میز برای قرار دادن جواهرات و تنظیم نور روی آن
  • استندهای مخصوص جواهرات
  • موم نگهدارنده برای ثابت نگه داشتن حلقه‌ها در حین عکسبرداری

این موارد برخی از وسایل پایه‌ای هستند که می‌توانید برای عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی از طلا و جواهرات، از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به نیاز خود می‌توانید از سایر وسایل مناسب هم برای گرفتن عکس‌های خلاقانه‌تر استفاده کنید.

نکاتی مفید در مورد عکاسی طلا و جواهرات

حال می‌خواهیم به سوالاتی بپردازیم که ممکن است برای کسانی که می‌خواهند کار عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را به تازگی شروع کنند، پیش بیاید. برای آشنایی بیشتر با عکاسی تبلیغاتی از طلا و جواهرات، موارد زیر را دنبال کنید.

تنظیمات مناسب دوربین برای عکاسی طلا و جواهرات چیست؟

اگر هنوز یک عکاس مبتدی هستید و می‌خواهید با استفاده از عکاسی طلا و جواهرات، یک رزومه‌ی خوب برای خودتان بسازید، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. قبل از هرکاری باید نحوه‌ی عملکرد دوربین خود را خوب یاد بگیرید و با دکمه‌های مختلف دوربین و کار هر یک به خوبی آشنا شوید. باید بدانید چطور دوربین را از حالت خودکار به حالت دستی تغییر دهید.
  2. باید بتوانید دهانه‌ی لنز دوربین خود را تنظیم کنید. با تنظیم آن بر روی F14 و تنظیم ISO بر روی 100، دیگر لازم نیست زمان عکسبرداری تغییر زیادی در حالت دوربین خود ایجاد کنید.
  1. زمانی که دوربین روی حالت دستی است هم باید دهانه‌ی لنز را روی F14 تنظیم کنید و تنظیمات سرعت عکسبرداری را هم مشابه مرحله‌ی قبل اجرا کنید. البته در این حالت می‌توانید با سرعت مورد نظر خود، عکاسی طلا و جواهرات را انجام دهید. برای مثال اگر می‌خواهید جواهرات روشن‌تر به نظر بیایند، سرعت را روی حالت کند تنظیم کنید و اگر می‌خواهید جواهرات تیره‌تر به نظر برسند، سرعت را بالا ببرید.

عکاسی طلا و جواهرات

8 / 8 / 1399برچسب:,

چرا سالن های زیبایی به اپلیکیشن نیاز دارند ؟

لزوم طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی چیست؟

استفاده از تکنولوژی و اپلیکیشن ها همان قدر که می تواند مفید واقع شود و باعث جذب بیش تر مشتریان شود،به همان اندازه مدیریت کردن آن و رضایت مند نگه داشتن مشتریان امری مهم و حیاتی می باشد. بدون تردید طراحی اپلیکیشن موبایل به تنهایی نمی تواند موجب رشد کسب و کارتان شود. لازم است تا استراترژی مدیریتی قوی، کنترل آن را در دست داشته باشد.

مزایای طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی

  • رزو نوبت به صورت آنلاین

امکان رزرو نوبت و نیز تعیین خدمات مورد نیاز از اولین مزایایی می باشد که طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی برای مشتریان شما ایجاد می کند. نوبت دهی و تعیین وقت دقیق از طریق اپ آرایشگاهی به سادگی و توسط خود مشتری انجام می گیرد.


  • باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود.

احترام به مشتری یک امر مهم در کسب و کار محسوب می شود، و اگر شما در کسب و کار خود شرایط احترام به مشتری را فراهم کنید باعث وفاداری مشتری به شما و نیز احترام متقابل آن ها به شما می شود. در واقع شما با طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی برای مشتریان تان احترام قائل شدید و آن ها در پاسخ به شما وفادار تر از قبل می شوند.

  • تهیه گالری از مدل‌ های مختلف مو

شما می توانید گالری را از انواع مدل های مو و نیز از انواع خدمات ارائه شده توسط سالن زیبایی تان را در اختیار مشتری قرار دهید و مشتری به راحتی می تواند با نمونه کار شما و نمونه خدمات شما آشنایی پیدا کند.

 

  • امکان پرداخت آنلاین

در صورت استفاده از طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی ، امکان پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین  برای مشتری فراهم می شود، و این  امر هم حساب دفتری شما را آسان تر کرده و هم باعث امنتیت سالن زیبایی شما می گردد.

و از دیگر مزایای طرحی اپلیکیشن سالن زیبایی موارد زیر را می توان نام برد.

  • فروش محصولات
  • ارائه خدمات تخفیفی
  • کاهش زمان منتظر ماندن مشتری
  • ……..

آیا هنوز هم فکر می کنید طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی به نفع کسب و کارتان نیست.

لزوم طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی چیست؟

کلمه کلیدی: طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از گوشی های هوشمند در بین مردم، صاحبان کسب و کارها افق جدیدی برای دستیابی به موقعیت های برتر و کسب درآمد بیشتر به دست آورده اند. طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی یک از همین تکنولوژی های مدرن است که با توسعه گوشی های هوشمند در سطح گسترده ای قابل بهره دهی است. سالن های زیبایی و آرایشگاه ها برای ارتقا  و بهره وری بیش تر کسب و کار خود  فرصت را غنیمت شمرده اند و به طراحی اپلیکیشن روی آوردند. اما برخی هنوز مخالف این تکنولوژی هستند

منبع : https://is.gd/NIxkyK

24 / 11 / 1398برچسب:,

انواع بکس بادی

انواع بکس بادی

 

بکس بادی توسن مدل TP12-5065

بکس بادی توسن مدل TP12-5065 با درایو 1.2 اینچ دارای سرعت در حالت بی‌باری 11000 دور بر دقیقه می‌باشد و توان ایجاد حداکثر گشتاور 760 نیوتن متر را دارد. وزن دستگاه 1.3کیلوگرم است که امکان کار طولانی مدت کاربر با دستگاه را فراهم کرده است. فشارکاری این بکس بادی 90 پوند بر متر مربع بوده و حداکثر فشار باد 120 پوند بر اینچ مربع را پوشش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این ابزار می‌توان به توربین و بهینه‌سازی مصرف باد، شفت سخت‌کاری شده، پره‌های روتور فنردار جهت سهولت در چرخش، سیستم ضربه زن دو چکشه، تنظیم قدرت خروجی در 3 حالت به منظور بستن پیچ با گشتاور متفاوت، اهرم چپ‌گرد و راست‌گرد یکپارچه با تنظیم سرعت از عقب، ماشه با کیفیت به منظور جلوگیری از نفوذ گرد وغبار اشاره نمود.

نوع ورودی هوا بکس بادی توسن مدل TP12-5065، کوپلینگ 1/4 اینچ و متوسط مصرف باد 4.2 فوت مکعب بر دقیقه است و خروجی هوا در جهتی تعبیه گردیده که برای کاربر ایجاد مزاحمت نکند همچنین در طراحی این دستگاه از روکش مخصوص بر روی دنده شفت به منظور جلوگیری از ساییده شدن دنده و پوستهسبک و نشکن کامپوزیت استفاده شده است

 

بکس بادی هیوندای مدل HA1250-IW

بکس بادی هیوندای مدل HA1250-IW  ازجمله‌ محصولات شرکت هیوندای است که بسیار قدرتمند و با کیفیت ساخت عالی تولید شده است . بکس بادی هیوندای دارای حداکثر گشتاور 678 نیوتون بر متر است .
همچنین این بکس بادی فوق العاده کاربردی ، با کیفیت ساخت بالایی که دارد دارای طول عمر بسیار خواهد بود . سرعت در حال آزاد این بکس بادی 1/2 اینچی هیوندای برابر با 7200 دور بر دقیقه خواهد بود که به راحتی میتوان انواع پیچ و مهره را به وسیله این ابزار کاربردی باز یا بسته کرد .

 

بکس بادی آینهل مدل ‏ DSS 260/2

آچار بکس بادی آینهل مدل ‏ DSS 260/2 درایو2/1 اینچ از ابزار های عرضه شده توسط شرکت «آینهل» (EINHELL) است. آچار بکس ها از ابزارآلاتی هستند که برای باز کردن و بستن پیچ و مهره‌های مختلف استفاده می شوند و در اماکنی نظیر تعمیرگاه‌های خودرو یا دیگر مشاغل صنعتی کاربرد دارند. این آچار از مکانیزم داخلی دو چکشه بهره می برد. آچار بکس بادی «آینهل» مدل DSS 260/2 که از درایو 2/1اینچ برخوردار است که با گشتاور 312 نیوتن متر کار می‌کند و قدرت بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌ کند. این شرکت ابزارآلات و محصولات متنوع و استانداردی را در بازار عرضه می کند.

برای خرید بکس بادی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

29 / 10 / 1398برچسب:,

بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش

انتخاب بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان با مناسب ترین قیمت به همراه گارانتی اصلی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از خرید 10 دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مقاله نمایید تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید ما در اینجا سعی داریم عواملی را که باعث افزایش قیمت ماشین ظرفشویی می شود را مورد بررسی قرار دهیم و مهم تر از همه اینکه متوجه شویم هرکدام از آنها چه مزیت هایی را برای ما ایجاد می کنند، در ادامه ما هر آن چیزی را که در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن احتیاج دارید و می تواند به شما کمک کند را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 

موارد تاثیر گذار در قیمت ماشین ظرفشویی بوش که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

v      مقایسه سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش

v      برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

v      تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش

v      گارانتی اصلی بوش در ایران

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را برای آشپزخانه خود دارید مسلماً مانند همه مردم دوست خواهید داشت بهترین مدل را برای منزل خود تهیه کنید اما متأسفانه در ایران به علت فرهنگ اشتباهی که در خرید وجود دارد بسیاری از مردم تصور می کنند گران ترین و آخرین مدل می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد بدون آنکه به کارایی آن توجهی داشته باشند که آیا اصلاً این امکانات مورد استفاده آنها هست یا خیر؟ به طور مثال بسیاری از افراد را در اطراف خود می بینید که بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را در آشپزخانه خود دارند اما فقط زمانی آن را روشن می کنند که مهمان در منزل دارند و زمانی هم که می خواهند از آن استفاده کنند فقط از یک یا دو برنامه شستشوی آن استفاده می کنند به همین دلیل ما سعی داریم به شما کمک کنیم تا زمان خرید ماشین ظرفشویی بهترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید تا بتوانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید و مهم تر از آن شما را با برنامه های شستشو و تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش آشنا کنیم تا بعد از خرید بتوانید از امکانات و برنامه های شستشوی آن بخوبی استفاده کنید. بعد از خواندن این مقاله اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را داشتید می توانید با استفاده از لینک «قیمت ماشین ظرفشویی بوش » به نمایندگی بوش مراجعه کنید و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و از قیمت نمایندگی مطلع شوید و در صورت نیاز به مشاوره می توانید از آنها کمک بگیرید.

مقایسه سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش

شرکت بوش در کل محصولات خود را به چند گروه تقسیم کرده است که تحت عنوان سری معرفی می شوند که در هر سری مدل های بسیار متعددی وجود دارد که ازنظر مشخصات فنی در یک سطح قرار دارند اما تنها تفاوتی که بین مدل های مختلف در یک سری وجود دارد امکانات و تعداد برنامه های شستشو می باشد که در اینجا قصد داریم نگاه کوتاهی بر مشخصات هر سری داشته باشیم اما قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که تمام مدل ها از پایین ترین مدل ماشین ظرفشویی بوش تا آخرین مدل ازنظر کیفیت و طول عمر در یک سطح قرار دارند بازهم تأکید می کنیم تنها تفاوت بین مدل ها امکانات و برنامه های شستشو در آنها می باشد که بهتر است بر اساس نیاز شما باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید و برای شما مفید باشد. اگر این مقاله توانست کمی دید شما را باز کند به شما پیشنهاد می کنیم حتماً راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش را در سایت خبرآنلاین دنبال کنید مطمئن باشید کمی وقت گذاشتن برای خواندن چند مقاله می تواند چشم شما را بسیار باز کند تا درنهایت بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4

در اینجا تصمیم داریم از پایین تری سری ماشین ظرفشویی بوش یعنی سری 4 شروع کنیم که به جرئت می توان گفت پرفروش ترین مدل های ظرفشویی شرکت بوش در این سری قرار دارد، به دلیل اینکه مدل هایی که در این سری قرار دارد دارای یک طراحی ساده می باشند و کیفیت شستشو در آنها بسیار بالاست و می توان گفت اصلی ترین و مهم ترین برنامه های شستشو را دارا می باشند و هر آنچه که شما از یک ماشین ظرفشویی توقع دارید را شامل می شوند فقط برنامه ها و امکانات خاصی که مورد استفاده همه نیست از روی این سری حذف شده است به همین دلیل قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 4 بسیار مناسب است و می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب می شود، در این سری از یک پنل مکانیک استفاده شده است که بسیار زیبا بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است طبقات این سری با قابلیت تنظیم ارتفاع چیدمان ظروف را برای ما بسیار آسان تر می کند این سری در کشور آلمان و ترکیه مونتاژ می شود اما به این موضوع دقت داشته باشید که مدل های ساخت ترکیه ازنظر کیفیت هیچ تفاوتی با مدل های آلمان ندارد چراکه تحت نظارت مستقیم مهندسین بوش آلمان فقط برای کاهش قیمت به دلیل دستمزد در این کشور مونتاژ می شوند و نکته دیگری که باید بدانید این است که هر مدل فقط در یک کشور تولید می شود و غیرممکن است که یک مدل در دو کشور ساخته شود به طور مثال SMS46GW01B ساخت کشور ترکیه بوده و غیرممکن است کسی بتواند مدعی شود این مدل را با ساخت کشور آلمان و یا هر کشور دیگری دارد؛ اما یک تفاوت کوچک که در برخی از مدل ها بین مدل های آلمانی با ترکیه وجود دارد این است که کف ماشین ظرفشویی در برخی از مدل های کشور ترکیه بجای استیل از فایبرگلاس یا همان پلاستیک فشرده استفاده شده است که به‌طور قطع تأثیری بر روی کیفیت شستشو و یا طول عمر دستگاه ندارد این کار فقط برای کاهش قیمت ماشین ظرفشویی در برخی از مدل ها استفاده شده است که به شما پیشنهاد می کنیم این موضوع را به هیچ عنوان ملاکی برای خرید خود قرار ندهید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین های ظرفشویی بوش سری 6 کمی لوکس تر بوده و دارای برنامه های شستشوی متنوع تر با امکانات بیشتری هستند به همین خاطر قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 کمی بیشتر است اما اگر کیفیت و امکانات آن را در نظر بگیریم متوجه می شویم که قیمت آن بسیار مناسب است اما به شرط آنکه از برنامه های شستشو و امکانت آن استفاده کنیم. این سری ازنظر ظاهر دقیقاً شبیه به سری 4 بوده تنها با این تفاوت که از یک پنل لمسی در آنها مورد استفاده قرارگرفته شده است که ظاهری لوکس تر به آن داده است اما برخی از افراد تصور می کنند که پنل لمسی حساس تر بوده و ممکن است زودتر خراب شود به همین دلیل ترجیح می دهند یک ماشین ظرفشویی با پنل مکانیک تهیه کنند که باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است اما بهتر است که آن را با یک مثال برای شما توضیح دهیم دقت داشته باشد که پنل های مکانیک مانند کنترل های تلویزیون از یک صفحه کربنی در زیر آن استفاده شده است که به مرور زمان خورده می شود و حساسیت آن کمتر می شود به همین خاطر بعد از مدتی شما برای استفاده از یک دکمه مجبور هستید از فشار بیشتری استفاده کنید که حتما این تجربه را روی ریموت کنترل ها، گوشی های موبایل قدیمی و خیلی از چیزهای دیگر داشته اید اما در مقابل گوشی های موبایل جدید که از یک صفحه لمسی در آن ها استفاده شده که امروزه دست همه ما است که هر روز و ساعت ها با آن کار می کنیم اما صفحه لمسی گوش شما تا زمانی که زمین نخورد مشکلی برای آن پیش نمی اید؛ پس قطعاً پنل های لمسی عمر بیشتری دارند و درصد خرابی آن کمتر است این حرف به این معنی نیست که پنل های مکانیکی که در سری 4 استفاده شده است ممکن است خراب شود بله درسته که کربن زیر دکمه اگر تمام شود احتیاج به سرویس دارد اما اگر شما روزی 3 بار هم ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید مگر چند بار دکمه ها را فشار می دهید که بخواهد خراب شود ما زمانی که گوشی موبایل و یا ریموت کنترل را برای شما مثال زدیم فقط تصور کنید چند بار در روز از آنها استفاده می کنید، ما در اینجا فقط قصد داشتیم به تصور اشتباه برخی در مورد پنل های مکانیک جواب دهیم.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

این سری بالاترین و آخرین سری از ماشین های ظرفشویی بوش محسوب می شود مدل هایی که در این سری قرار دارد دارای تکمیل ترین برنامه های شستشو می باشند و اینکه شرکت بوش از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی ها در آن استفاده کرده است به همین دلیل نیز قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 بالاتر از دیگر سری ها قرار دارد اما در این رنج قیمت نمی توانید هیچ برند دیگری را پیدا کنید که تا این اندازه برنامه های شستشو و امکانات متنوع داشته باشد، در اینجا اگر از برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن بگذریم تفاوتی که در آن بسیار چشم گیر است استفاده از یک پنل تاچ می باشد که داخل بر روی درب ماشین ظرفشویی قرار دارد که ظاهری بسیار ساده و مدرنی به آن داده است چراکه با بسته شده درب ماشین ظرفشویی دیگر هیچ دکمه ای دیده نمی شود، تنها چیزی که شما می بینید یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو و مدت زمان شستشو را نشان داده می شود، اما بسیاری از افراد تصور می کنند به علت قرار داشتن پنل داخل ماشین ظرفشویی ممکن است بخار و یا گرما باعث خراب شدن آن شود اما باید بگوییم این سری با این طراحی پنل بیش از 13 سال است که تولید می شود و تا کنون مشکلی نداشته چراکه عایق بندی درب و پنل به قدری بالاست که به هیچ عنوان گرما و یا بخار آب نمی تواند به آن کوچکترین لطمه‌ای بزند، از طرف دیگر ممکن نیست شرکتی مانند بوش چنین اشتباهی را در بالاترین مدل های ماشین ظرفشویی خود کند.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی می تواند بسیار متنوع باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که شاید بسیاری از آنها مورد نیاز شما نباشد اما وجود هر کدام می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی شما داشته باشد که شاید هیچ گاه از آنها استفاده نکنید این به این معنی است که پول خود را دور ریخته اید، اما مسئله مهم تر این است که برخی از این موضوع ناراحت هستند که ماشین ظرفشویی آنها در بعضی از مواقع ظروف آنها را تمیز نمی شورد یا ظروف شیشه ای آنها بعد از مدتی تار و کدر می شوند و یا گل ظروف آنها کم رنگ شده است و تصور می کنند مشکل از ظرفشویی آنهاست و یا اینکه اگر مدل بالاتری را خریده بودند چنین مشکلی نداشتند اما باید بگوییم که این مشکل هیچ ارتباطی به برند و یا مدل ظرفشویی شما ندارد تنها علت چنین مشکلاتی عدم استفاده درست شما از ظرفشویی است که یکی از مهم ترین آنها می تواند انتخاب نادرست برنامه شستشو باشد که در اینجا به بررسی برنامه های شستشو خواهیم پرداخت و دلایل دیگری که می تواند باعث چنین اتفاقاتی شود را نیز به شما می گوییم.

برنامه نیم شور یا همان Half Load

برنامه  Half Loadدر ماشین ظرفشویی بوش این امکان را به شما می دهد که از نصف ظرفیت دستگاه خود استفاده کنید به این معنی که شما با داشتن برنامه نیم شور دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت ماشین ظرفشویی خود باشید شما می توانید ظروف خود را در سبد پایین قرار داده و با استفاده از این برنامه، ظرفشویی فقط سبد پایین را برای شما می شورد این یعنی صرفه جویی در آب و انرژی پس به شما پیشنهاد می دهیم اگر شما یک خانواده کم جمعیت هستید و جا برای قرار دادن یک ظرفشویی مبله در آشپزخانه دارید و کمی بالاتر بودن قیمت ماشین ظرفشویی برای شما خیلی اهمیت ندارد می توانید بجای خرید یک ماشین ظرفشویی رومیزی یک ظرفشویی مبله با برنامه Half Load تهیه کنید که به صورت معمول می توانید از نصف ظرفیت آن استفاده کنید اما در مواقعی که مهمان دارید می توانید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید؛ اما زمان استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می کنیم بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید به این دلیل که قرص برای یک ظرفشویی بزرگ با ظرفیت 14 نفر ساخته شده اما زمانی که از ژل استفاده می کنید مقدار آن دست شما خواهد بود.

برنامه Intensive zone برنامه شستشوی ظروف بزرگ یا هما قابلمه

شما زمان استفاده از این برنامه می توانید تمام ظروف خود را به همراه ماهیتابه و قابلمه را داخل ماشین ظرفشویی خود برای شستن قرار دهید، اما دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه قابلمه و ماهیتابه باید در سبد پایین قرار گیرد و به هیچ عنوان ظروف شیشه ای، گل دار و یا حساس را در سبد پایین قرار ندهید و آنها را در سبد بالا بگذارید چراکه زمان استفاده از این برنامه، ماشین ظرفشویی از فشار بالای آب برای شستن ظروف در طبقه پایین استفاده می کند که همین فشار بالای می تواند در بلند مدت باعث تار و کدر شدن ظروف شیشه ای و کم رنگ شدن گل های ظروف شما شود به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود زمان استفاده از این برنامه ظروف حساس تر را در سبد بالا قرار دهید که با فشار کمتر شسته می شود تا آسیبی به ظروف شما وارد نشود اما این تنها یک دلیل برای کدر شدن ظرف ها است اما دلیل دیگر عدم استفاده از نمک ماشین ظرفشویی می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله مربوط به «نکات مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی» را در مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید.

برنامه Hygiene Plus استریل کردن ظروف

برنامه  Hygiene Plusیکی دیگر برنامه های ماشین ظرفشویی بوش می باشد که برای استریل کردن ظروف مورد استفاده قرار می گیرد اما نحوه عملکرد این برنامه به این شکل می باشد که شما می توانید آن را به برنامه شستشوی ظروف خود اضافه کنید، به این معنی که برنامه Hygiene Plus بعد از شستشوی ظروف و اجرای برنامه اصلی فعال می شود که مدت زمان آن 10 دقیقه است ماشین ظرفشویی در این مدت زمان ظروف شما را با آب داغ با دمای 70 درجه سانتیگراد آبکشی می کند که درنتیجه ظروف شما کاملا استریل می شود شما از این برنامه می توانید برای استریل کردن شیشه شیر بچه و یا ظروف غذا آنها استفاده کنید این برنامه معمولاً برای خانواده هایی که کودک و یا فردی مبتلا به آلرژی در خانه دارند گزینه بسیار مناسبی است اما ممکن است برای شما کارایی زیادی نداشته باشد اما وجود آن باعث بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی شما می شود و شما پول خود را بابت چیزی داده اید که استفاده ای از آن ندارید.

تا به اینجا ما تعداد کمی از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش را مورد بررسی قرار دادیم تا با نحوه عملکرد و اهمیت استفاده درست از آن آشنا شویم اما همانطور که می بینید برخی از آنها می تواند برای ما کارایی بسیار زیادی داشته باشد اما وجود برخی از آنها ممکن است اهمیت زیادی برای ما نداشته باشد پس خیلی بهتر است که ما با برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی آشنا باشیم چراکه در زمان خرید و انتخاب مدل می تواند کمک بزرگی به ما کند تا یک ماشین ظرفشویی بر اساس نیازمان با قیمت مناسب تهیه کنیم و بعد از خرید بتوانیم از آنها به خوبی و درستی استفاده کنیم چراکه برخی از برنامه های شستشو می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد؛ اگر این موضوع برای شما جالب است و قصد دارید با دیگر برنامه های شستشو آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم در گوگل «مجله اینترنتی 20 بخر» را جستجو کنید بعد از وارد شدن به آن مقاله «برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی» را مطالعه نمایید و مطمئن باشد که می تواند کمک خوبی به شما کند.

تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از عوامل بسیار تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین ظرفشویی بوش وجود امکانات و تکنولوژی های مختلف است که ممکن برای شما کارایی زیادی داشته باشد و یا وجود آن اهمیت زیادی برای شما نداشته باشد در هر صورت شما باید به این موضوع دقت داشته باشید که چنین مزیتی آیا برای شما کارایی لازم را دارد و مهم تر از آن این است که آیا این انتخاب می تواند توجیه اقتصادی برای شما داشته باشد یا خیر؟

سنگ زئولیت Zeolite:

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش یکی از امکانات و تکنولوژی هایی است که امروزه سرو صدای زیادی به پا کرده است و خیلی از افراد بدون آنکه اصلاً متوجه باشند کارایی سنگ زئولیت Zeolite چیست و چه کمکی می تواند به آنها کند فقط به دنبال مدلی هستند که دارای سنگ زئولیت باشد و حاضر هستند مابعد تفاوت زیادی نیز بابت آن پرداخت کند ما در اینجا سعی داریم سنگ زئولیت را مورد بررسی قرار دهیم تا با مزایای آن آشنا شویم تا حساب کنیم که چه مزایای برای ما دارد و تا چه می تواند توجیه اقتصادی برای ما داشته باشد.

باید بدانید که سنگ زئولیت در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیار از سنگ‌های موجود در طبیعت دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد می باشد، اما خاصیت این سنگ به این صورت است که رطوبت را جذب می کند و آن را تبدیل به گرما می کند گرمایی که این سنگ تولید می کند 212 درجه فارنهایت می باشد که ماشین ظرفشویی بوش از این گرما برای گرم کردن آب و خشک کردن ظروف استفاده می کند که باعث می شود 10 درصد از مصرف انرژی برق کاهش پیدا کند به همین دلیل تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش که دارای برچسب انرژی A++ هستند با اضافه شدن سنگ زئولیت برچسب انرژی A+++ را کسب کرده اند به طور مثال ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M کاملا شبیه به هم هستند اما تنها تفاوت بین آنها وجود سنگ زئولیت در مدلSMS88TW02M می باشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را دریافت کند اما شما باید حساب کنید که اگر ما بصورت روزانه از ظرفشویی استفاده کنیم این تکنولوژی تا چه میزان می تواند هزینه برق ما را کاهش دهد و در چه مدت زمانی می تواند مابعد تفاوتی که بابت قیمت ماشین ظرفشویی بوش پرداخت کرده ایم را جبران کند و از آن به بعد در حقیقت می شود سود ما در مقابل هزینه ای که بابت سنگ زئولیت کرده ایم، اما بر اساس محاسبه ای که ما داشتیم اختلاف قیمت این چنینی در حال حاضر در کشور ما که براثر تغییر قیمت‌ها ایجاد شد با در نظر گرفتن هزینه برق در حال حاضر هیچ توجیه اقتصادی برای ما ندارد اما بله در یک کشور اروپایی با یک اختلاف ناچیز می توانید مدلی را داشته باشد که دارای سنگ زئولیت بوده و بعد از دو سال اختلاف هزینه برق شما می شود سودی که در این سرمایه گذاری به دست آورده اید.

گارانتی اصلی بوش در ایران

مطمئناً بعد از انتخاب یک برند مناسب مهم‌ترین مسئله اطمینان به اصل بودن کالا و داشتن یک گارانتی معتبر است که بتوانیم با داشتن خدمات پس از فروش خیالی آسوده داشته باشیم اگر کمی صبر داشته باشید ما در اینجا گارانتی اصلی بوش و نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش را به شما معرفی می کنیم تا کار برای شما آسان تر شود، اگر به دنبال نمایندگی بوش در ایران هستید باید بگوییم شرکت بوش آلمان در ابتدای سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس در ایران آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین، کارا گستر، مهستان و سناپویان در زیرمجموعه بوش سرویس قرار دارند که هر چهار شرکت زیر نظر بوش آلمان فعالیت می کنند که ازنظر خدمات باهم کاملا برابر هستند شما می توانید از طریق لینکی که در ادامه برای شما قرار داده ایم نام ایران را در سایت رسمی بوش آلمان مشاهده نمایید وقتی وارد سایت بوش سرویس شدید می توانید در قسمت آسیا نام ایران را مشاهده نمایید اما اگر اطلاعات بیشتری از گارانتی بوش سرویس، عکس کارت گارانتی و یا اطلاعات مربوط به آدرس و شماره تلفن نمایندگی های لوازم خانگی بوش دارید می توانید به مجله اینترنتی 20 بخر مراجعه نمایید.

منبع: خبرگزاری برنا

28 / 10 / 1398برچسب:,

هتل های ارزان قیمت در تور آنتالیا

هتل های ارزان قیمت در تور آنتالیا

همیشه پیدا کردن هتل ارزان درتور آنتالیا یکی از مسائل مهمی برای مسافران به شمار می آید، همچنین قطعا برای تمامی افراد به خصوص ما ایرانی ها که عاشق خوش گذرانی هستیم با شنیدن نام سفر غرق در هیجان می شویم و به تمام وجودمان از آن استقبال می کنیم و اما در این میان انتخاب مقصد نوع پرواز و اقامت به این مقصد برای همه ما یک موضوع چالش بر انگیز و در عین حال جذاب و دوست داشتنی می باشد

البته نا گفته نماند که از همین راستا در چند سال گذشته توانسته ایم شاهد ارائه بهترین تورهای مسافرتی که بسیار هم متنوع و جذاب هستند را از سمت آژانس های هواپیمایی معتبری به گردشگران و توریست های عزیز هستیم ، در این میان آژانس مسافرتی سلام پرواز با ارائه بهترین تورها که متشکل از بهترین هتل ها و بهترین پروازها با نازلترین قیمت ها می باشد توانسته در بین سایر آژانس های هواپیمایی به یک رقیب پر قدرت تبدیل شود .

هتل های ارزان قیمت در تور آنتالیا

در سفر همیشه محل اقامت جزو عوامل مهم در انتخاب تور مناسب می باشد و قطعا شما اولین کاری که می کنید برای انتخاب هتل محله هایی را مدنظر دارید که به جاذبه ها و یا مراکز خرید نزدیک باشد و نیز دسترسی عالی داشته باشد که این نوع انتخاب ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد ، اگر میخواد لیست تورهای آنتالیا و هتل های ارزان قیمت را مشاهده نمایید پیشنهاد می کنیم حتما تور آنتالیا در سایت سلام پرواز را مشاهده نمایید

بهترین انتخاب در آنتالیا برای اقامت کدام است؟

در حال حاضر با شروع فصل پاییز و ارزان بودن هتل های آنتالیا اگر به دنبال تعطیلاتی رویایی در کنار ساحل دریای مدیترانه هستید و می خواهید از طبیعت منحصر به فرد و هوای دلپذیر آنتالیا لذت ببرید ، بی شک گزینه های اقامتی خوبی برای سفر شما وجود داد که پیشنهاد ما این است که به سایت www.salamparvaz.com  مراجعه کرده و در منو بالای صفحه لیست تمامی هتل های آنتالیا را مشاهده و یکی را به دلخواه انتخاب کنید .

بسیاری از گردشگران و علاقه مندان که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند ، ترجیح میدهند که در هتل های پنج ستاره یوآل با کلی امکانات جذاب اقامت کنند و از خدمات متنوع و بی نظیری که به مراجعه کنندگانش ارائه می دهند بهره مند شوند ، اگر شما نیز همچین تصمیمی را گرفتید میتوانید در حال حاضر با توجه به تخفیف ها و آفرهای عالی و بی نظیری که این هتل ها گذاشته اند می توانید از هتل ها و ریزورت هایی نظیر شروود یا سی لایف فمیلی و ... استفاده کنید و جالب اینجاست که در هتل سی لایف حتی برای رفتن به خرید ، آرایشگاه و باشگاه بدنسازی و ... نیز نیاز به خارج شدن از هتل تان ندارید و این امکان مهیاست که در تور آنتالیا تمام احتیاجاتتان را در محل اقامت خود برآورده سازید و اگر هم عاشق ساحل و آفتاب گرفتن هستید ، میتوانید " هتل رکسوس لارا " با دسترسی به ساحل لارا را برای اقامت برگزینید که در همان حوالی " هتل تیتانیک بیچ " و " هتل لارا ریزورت " و همچنین " هتل مکس رویال بلک " نیز با برخورداری از ساحل خصوصی و مناسب حال شما میتوانند تعطیلاتی فراموش نشدنی را برایتان رقم بزنند که تا آخر عمرتان تور آنتالیا در ذهنتان باقی بماند ، خوشبختانه در حال حاضر آژانس مسافرتی سلام پرواز برای انتخاب هتل در آنتالیا دستتان را باز گذاشته است چون آفرهای بسیار عالی و وسوسه انگیزی به شما ارائه می دهد پس با خیال راحت از میان تمام گزینه های موجودی که دارید بهترین و مناسب ترین هتل را انتخاب نمایید .

شما اگر مسافر تور آنتالیا هستید بدانید که روزهای آفتابی و شب های مدیترانه ای ، شهر آنتالیا را به مقصدی محبوب در میان گردشگران تبدیل کرده و شما عزیزان علاوه بر جاذبه های طبیعی که در دسترس دارید می توانید در این شهر به دیدن مراکز تاریخی نظیر " برج ساعت " ،  " حمام باستانی رومی ها " و " آمفی تاتر آسپندوس "  نیز بروید و لذت ناشناخته های دیدنی آنتالیا را از دست ندهید از دیگر مناطق پر بازدید آنتالیا میتوان به پارک آبی و شهر مینیاتوری این شهر نیز اشاره نمود .

هتل های انتالیا

هتل های ارزان در آنتالیا

در آنتالیا شما گزینه های متنوعی برای هر نوع بودجه ای که در نظر دارید می توانید داشته باشید ، یک هتل ارزان در آنتالیا با کیفیت بالا میتواند تعطیلات شما را تکمیل نماید فقط کافیست در میان آژانس های مسافرتی با تجربه و کاردرست در امر ارائه تورهای ارزان آنتالیا یکی را انتخاب کرده که پیشنهاد ما آژانس سلام پرواز است که برای مشاهده لیست جامعی از هتل ها در آنتالیا میتوانید به بخش هتل های سلام پرواز مراجعه نمایید و از هتل های لوکس و هتل آپارتمان ها گرفته تا هاستل ها و اقامتگاه های مقرون به صرفه را جستجو و بهترین ها را برای خود برگزینید .

توجه داشته باشید که در تور آنتالیا فارغ از محلات و مناطق گزینه هتل ‌ها و درجه ‌ها و رتبه‌ های آن ها بسیار مهم می باشد و آنتالیا از آن دست شهرهایی است که هتل ‌های ۳ ستاره با کیفیت و قیمت ‌های مناسبی نیز دارد برای کسانی که می خواهند مقرون به صرفه سفر کنند مثل هتل های : هتل باکوس پانسیون ، هتل آنتالیا پالاس ، هتل گرند میرامور ، هتل لارا هاردیانوس و ... که همگی دارای استخر سر باز با سرسره‌ های آبی و زمین بازی برای کودکان ، باغ و سالن اجتماعات هستند و همچنین از دیگر امکانات هتل می توان به حمام ترکی ، سونا ، خدمات ماساژ ، موسیقی زنده و انواع نمایش ها هفته‌ ای و ... اشاره نمود که اینها جزو هتل های رده میانی و ارزان در آنتالیا محسوب می شوند .

البته تور های ارزان دیگری مانند تور ارزان گرجستان نیز وجود دارد که شما عزیزان میتوانید با هزینه کم به خارج از کشور سفر کنید.

 

 

https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-87/302538-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

 



19 / 10 / 1398برچسب:,

هر آنچه باید از ویزای شینگن بدانید

شما میتوانید با ویزای شینگن اروپا به تمامی کشورهای عضو پیمان اروپا سفر نمایید. بسیاری از ایرانیان رویای سفر به اروپا را در سر دارند. برای سفر به کشورهای اروپایی اخذ ویزا الزامی است. برای گرفتن ویزای اتحادیه اروپا بهتر است از طریق محدوده شنگن اقدام کنید. در صورتی که ویزای شینگن داشته باشید بقیه کشورهای اتحادیه اروپا نظیر سوئیس به راحتی به شما ویزا خواهند داد. 

اروپا از نظر ویزا گرفتن برای ایرانی ها به سه منطقه بریتانیا، منطقه شنگن(آلمان، اتریش، اسپانیا، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، دانمارک، سوئد، فرانسه، فنلاند، لوکزامبورگ، نروژ، هلند ، یونان) و کشورهای اتحادیه و اروپا شرقی تقسیم می شود. گرفتن ویزای بریتانیا با پاسپورت ایرانی نسبتا ساده است فقط کافی است بتوانید ثابت کنید قدرت پرداخت هزینه های سفر و قصد برگشت به ایران را دارید. در صورتی که دعوت نامه از کسی در انگلیس داشته باشید خود به خود فرد دعوت کننده تعهد برگشت شما به ایران را به عهده می گیرد .

در این نوشتار در باره ویزای شینگن ، مدارک لازم برای ویزای شینگن ، شرایط گرفتن ویزای شینگن ، کشورهای عضو ویزای شینگن ، فرم درخواست ویزای شینگن ، هزینه ویزای شینگن ، و هر آن چه لازم دارید در باره ویزای شینگن بدانید بحث می شود. البته پیشنهاد ویژه ما به شما ویزای شینگن wisa.ir است.

 ویزای شینگن

شما میتوانید با ویزای شینگن اروپا به تمامی کشورهای عضو پیمان اروپا سفر نمایید

ویزای شینگن چیست ؟

ویزای شینگن سندی است که برای سفر به/دیدار از کشورهای منطقه شینگن از جانب مقامات مربوطه برای شخص متقاضی صادر می شود. در زیر یک نمونه از تصویر ویزای شینگن را می بینید.

ویزای شینگن

ویزای شینگن شامل 26 کشور است

منطقه ی شینگن شامل 26 کشور است که با یکدیگر توافق کرده اند شهروندان شان آزادانه و مانند یک کشور واحد در سراسر آن مسافرت کنند. از میان 26 کشور متعهد به توافق نامه یا پیمان شینگن، 22 کشور عضو اتحادیه ی اروپا و 4 کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) هستند.

منطقه ی شینگن اکثریت کشورهای اروپایی را به جز بریتانیا و کشورهایی نظیر رومانی، بلغارستان، کرواسی، قبرس و ایرلند در بر می گیرد، که به زودی این کشورها نیز عضو شینگن خواهند شد. با این حال، کشورهایی نظیر نروژ، ایسلند، سوییس، و لیختن اشتاین عضو اتحادیه ی اروپا نیستند، ولی جزء کشورهای منطقه شینگن هستند و از مزیت مسافرت آزاد در این منطقه بهره مندند.

کشورهای عضو شینگن

در ادامه فهرست کشورهای عضو ویزای شینگن یا به عبارتی لیست کشورهای شینگن را ملاحظه می فرمایید. با کلیک بر روی نام برخی کشورهای زیر که ابر پیوند دارند می توانید وارد وب گاه سفارت آنها در ایران شوید و به اطلاعاتی بیش تر راجع به مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن ، شرایط اخذ ویزای شینگن ، فرم درخواست ویزای شینگن ، هزینه ویزای شینگن ، و سایر اطلاعات مرتبط برای هر یک از این کشورها دست یابید.

  • اتریش
  • بلژیک
  • جمهوری چک
  • دانمارک
  • استونی
  • فنلاند
  • فرانسه
  • آلمان
  • یونان
  • مجارستان
  • ایسلند
  • ایتالیا
  • لتونی
  • لیتوانی
  • لوکزامبورگ
  • مالت
  • هلند
  • نروژ
  • لهستان
  • پرتغال
  • اسلواکی
  • اسلوونی
  • اسپانیا
  • سوئد
  • سوییس
  • لیختن اشتاین

منبع

18 / 10 / 1398برچسب:,

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش مهم‌ترین جزیره‌ی تجاری و گردشگری ایران با داشتن سواحل نقره‌ای و زیبا، آب‌های نیلگون، پارک‌ها و اسکله‌های دیدنی یکی از جاهای دیدنی ایران محسوب می‌شود. زیبایی‌ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده‌اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد. در این مقاله که به‌نوعی راهنمای سفر به کیش محسوب می‌شود، جاهای دیدنی تور کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

  • جاهای دیدنی قشم؛ ۱۰ جاذبه دیدنی سرزمین عجایب
  • جاهای دیدنی تبریز؛ ۱۳ جاذبه دیدنی پایتخت گردشگری اسلامی
  • جاهای دیدنی شیراز؛ ۱۹ جاذبه دیدنی شهر شعر و ادب

۱. تفریحات آبی

 

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مندید، در کیش می‌توانید به گزینه‌های متنوعی، از آب‌چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج‌سواری و جت‌اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت‌ها توسط جوانان مهمان‌نواز بومی به گردشگران ارائه می‌شوند.

اما اگر علاقه‌ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق‌سواری با قایق‌های کف‌شیشه‌ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید!

۲. مسیر دوچرخه سواری

 

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی‌ترین و خوش‌منظره‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر ۷۵ کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه‌تان نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت هرجا که دل‌تان خواست ترمز کنید و از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس عکس‌های هنری بگیرید. نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به‌راحتی می‌توانید از ایستگاه‌های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده‌اند، دوچرخه کرایه کنید. سه‌چرخه، دوچرخه‌ی دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که می‌توانید ساعتی یا روزانه کرایه‌شان کنید.

۳. کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش

 

در سال ۱۳۴۵ کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب‌غربی کیش به‌گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش‌های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچ‌کدام‌شان به‌نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان‌جا رها شد. این کشتی عظیم‌الجثه به‌ویژه هنگام غروب منظره‌ی عکاس‌پسندانه‌ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به‌حساب می‌آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می‌آیند.

۴. ساحل مرجان

 

ساحل مرجان یکی از جاهای دیدنی کیش، در سمت شرقی جزیره‌ کیش واقع است و به‌خاطر وجود مرجان‌های فوق‌العاده زیبا به این نام معروف شده است. در نوار ساحلی، آلاچیق‌ها و درختان نخل را می‌بینید که در پس‌زمینه‌ی منظره‌ای چشم‌انداز ردیف شده‌اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است! این ساحل به کلوب‌های ورزش‌های آبی نیز مجهز است و از قبل می‌توانید برای فعالیت‌های موردعلاقه‌تان جا رزرو کنید.

منبع

2 / 10 / 1398برچسب:,

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا

 

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا

قبل از هر چیز ابتدا باید درباره عوامل اصلی و فرعی تاثیرگذار بر روی تعرفه تولید محتوا صحبت ‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این قسمت، ذهنیت بهتری نسبت به این موضوع پیدا کنید، تا در استراتژی محتوا و تصمیم گیری‌های خود بازنگری داشته باشید.

1 – قالب محتوا

قیمت تولید محتوای الکترونیکی به انتخاب نوع قالب آن بستگی زیادی دارد.

 

انواع قالب تولید محتوا

1 – متنی

2 – ویدیویی

3 – صوتی (پادکست)

4 – عکس و تصویر

الف – تولید محتوای متنی

یکی از رایج‌ترین نوع محتوا در سطح اینترنت تولید محتوای متنی است. تعرفه تولید محتوا متنی با توجه به عوامل مختلف سنجیده می‌شود. به طور مثال: تجربه نویسنده – نوع ویراستاری – خلاقیت در نوشتن و …

ب – تولید محتوای ویدیویی

حدود 3 یا 4 سال است که توجه بیشتری به این نوع محتوا شده است و در انواع مختلف، آن‌ها را تهیه می‌کنند. به همین خاطر بازخورد محتوای ویدیویی از دیگر محتواها بیشتر است. تعرفه تولید محتوای ویدیویی به عوامل مختلفی از قبیل: زمان، کیفیت، واقعی یا انیمیشن بودن و … بستگی دارد. حدود هزینه تولید محتوای ویدیویی بین 50 هزار تومان تا 20 میلیون تومان است.

ج – تولید محتوای صوتی

این نوع محتوا تقریباً بازار خوب و راضی کننده‌ای دارد و بیشترین تولید محتوا در این حوزه، مخصوص سایت‌های انتشار کتاب‌های صوتی است. در این سایت‌ها که تعداد قابل ملاحظه‌ای هم در سطح وب وجود دارد، کتاب‌ها و مقالات به صورت صوتی انتشار پیدا می‌کنند. جالب است بدانید انتشارات کتاب‌های کاغذی نیز، فعالیت خود را بر روی این نوع تولید محتوا افزایش داده‌اند.

در این میان کسانی که صدای خوبی دارند، به عنوان گوینده یا دوبلور فعالیت می‌کنند و این کتاب‌ها را گویندگی می‌کنند. هزینه تولید محتوای صوتی بستگی به حجم و نوع متن دارد که حدوداً از دقیقه‌ای 5 هزار تومان تا دقیقه‌ای 3 میلیون تومان است.

د – تولید محتوای تصویری (عکس)

اگر چرخی در اینترنت بزنید، عکس‌های مختلف طراحی شده در زمینه‌های گوناگون را مشاهده می‌کنید. یا برای کتاب‌های صوتی، محصولات آموزشی، عکس محصولات و … باید عکسی طراحی شود تا اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار دهد. به همین منظور طراحان گرافیکی بازار کار خوبی در رابطه با طراحی عکس و پوستر دارند. دستمزد تولید محتوا تصویری از 5 هزار تومان تا 2 میلیون تومان برآورد شده است.

2 – حجم محتوا

میزان حجم محتوا می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت و هزینه تولید محتوا داشته باشد. برای مثال هزینه تولید محتوا برای کسی که سفارش یک محتوای 1000 کلمه‌ای می‌دهد، با کسی که 50 سفارش 1000 کلمه‌ای می‌دهد، مسلماً یکسان نیست.

اگر برای سایت خود برنامه‌ای داشته باشید، می‌توانید برآورد راحت‌تری برای هزینه‌های تولید محتوا نیز داشته باشید. مجدد به داشتن استراتژی محتوا و تقویم محتوا اشاره می‌کنیم و به وضوح می‌بینیم که این دو، از اصل‌های مهم یک سایت هستند و کسانی که این دو را داشته باشند، به میزان قابل توجهی می‌توانند بودجه خود را حفظ کنند.

سایتی را تصور کنید که به مدت یک سال و روزانه یک محتوای 2000 کلمه‌ای احتیاج دارد. با شرکت تولید محتوا مدنظر خود قرارداد می‌بندد. تصور کنید که تعرفه تولید محتوا کلمه‌ای 100 تومان است. اگر بخواهد به صورت تکی محتوا را سفارش دهد، باید روزانه 200 هزار تومان هزینه پرداخت کند. ولی اگر قرارداد بلندمدت مثلاً یکساله با آن شرکت ببندد، می‌تواند هزینه‌ها را حتی به نصف هم کاهش دهد.

پس با توجه به استراتژی محتوای خود می‌توانید هزینه‌های تولید محتوا را کنترل کنید و آن را حتی به مقدار چشمگیری کاهش دهید.

3 – جنس محتوا

عمومی یا تخصصی بودن محتوا نیز تأثیر مستقیمی بر روی هزینه تولید محتوا دارد. زمانی که یک سایت در بخش عمومی فعالیت دارد و مطالب آنآن خیلی هم تخصصی نیست، هزینه محتوا نیز به صورت عمومی محاسبه می‌شود. ولی زمانی که روی یک یا چند زمینه متنوع و تخصصی کار می‌کند یا مطالبی روی سایت خود قرار می‌دهد که نیاز به محتوای تخصصی‌تر دارد، مسلماً زمان بیشتری باید صرف این نوع محتوا شود؛ پس هزینه بیشتری را هم طلب می‌کند. برای جنس دوم باید افراد دارای صلاحیت و تخصص تولید محتوای شما را انجام دهند.

اگر قصد دارید در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود درباره موضوع خاصی صحبت کنید، یا محتوایی تولید کنید، قبل از سفارش حتماً به این موضوع توجه کنید که باید یک فرد متخصص، این نوع محتوا را برای شما تولید کند.

4 – بستر تولید محتوا

محتوای مدنظر شما برای چه بستری تولید می‌شود؟ یا به زبان دیگر، قرار است این محتوا را در کجا انتشار دهید؟ سایت؟ اینستاگرام؟ لینکدین؟ یوتیوب؟ آپارات؟

مهم است که شما چه بستری را انتخاب می‌کنید. تعداد کلمات و ریزه کاری‌های متفاوتی در این بسترهای انتشار محتوا وجود دارد که با توجه به آنها باید اقدام به تولید محتوا کنید. هزینه‌های تولید محتوا نیز در هرکدام از این موارد متفاوت است. مثلاً هزینه تولید محتوا اینستاگرام با تعرفه تولید محتوا سایت، متفاوت است. پس جخت برآورد هزینه‌های تولید محتوا، حتماً به نوع انتشار آن نیز توجه کنید.

30 / 7 / 1398برچسب:,

سهام بورس

سهام بورس چیست؟

هر شرکت سهامی به قسمت های مساوی که هر کدام یک سهم نامیده می شوند تقسیم می شود که معمولا قیمت اسمی هر سهم در ایران 1000 ریال است. طبقه بندی سهام براساس حقوق دارنده دو نوع است :

1-سهام ممتاز

2-سهام عادی

سهامداران عادی مالکان اصلی شرکت هستند که دارای حقوق و مزایایی مانند :حق دریافت سود سهام (EPS) ، حق رای دادن درمجامع عمومی عادی و فوق العاده ، حق تقدم درخرید سهام جدید ، حق باقیمانده دارایی پس ازانحلال شرکت ، حق اطلاع ازفعالیت های شرکت می باشند . دارندگان سهام ممتاز هم علاوه بر مزایایی که سهامداران عادی ازآن بهره می برند ، در هنگام انحلال شرکت نسبت به دارندگان سهام عادی در دریافت ارزش اسمی سهام خود اولویت دارند.

انواع سهام بورس

سهام ممتاز و سهام عادی از انواع سهام بورس

چه سهمی بخریم؟

در بازارسهام سرمایه گذاران باید یکی از سه شکل :سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدت را پس ازمشورت با افراد مورد اعتماد و با مطالعه و تحلیل انتخاب کنند. برای سرمایه گذاری بهتراست هرچند ماه یک بار با اشخاص واجد الصلاحیت همچون کارگزاران سهام بورس و یا شرکتهای مورد اعتماد مشورت کرد که آیا سهام شرکتی را که خریداری نموده اید نگهدارید یا بفروشید.

درسرمایه گذاری کوتاه مدت ، سرمایه گذاران سهام خاصی را می خرند و پس از 3 الی 4 ماه می فروشند. در سرمایه گذاری میان مدت سرمایه گذاران سهام خود را به مدت یکسال نگه می دارند و بعد اقدام به فروش یا نگهداری آن می کنند.

در سرمایه گذاری بلند مدت سرمایه گذاران بیش ازیکسال سهام خود را نگه می دارند.البته گروهی نیز به نوسان گیر مشهور هستند که هرهفته سهام قبلی را می فروشند وسهام جدیدی می خرند اما نباید فکر کنید نوسان گیرها بیش ازدیگران سود می برند زیرا ممکن است افرادی که بلند مدت سرمایه گذاری می کنند رضایت بیشتری از نوسان گیرها داشته باشند.

منبع

2 / 7 / 1398برچسب:,

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

منبع :  https://bit.ly/2kqkF4r

18 / 7 / 1398برچسب:,

قیمت لنت ترمز

قیمت روز انواع لنت ترمز در بازار

لیست قیمت لنت ترمز در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانیدقیمت انواع مختلف لنت ترمز مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های لنت ترمز مقایسه کنید. نرخ های درج شده در این لیست , شروع قیمت فروشندگان برای لنت ترمز در بازار می باشد.

آخرین بروز رسانی قیمت لنت ترمز در تاریخ سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت: ۱۶:۱۵ انجام شده است.

 

لیست قیمت لنت ترمز در دلگرم

 

منبع

8 / 7 / 1398برچسب:,

حمید عسکری کیست؟

حمید عسگری در 20 مهرماه 1357 در شیراز به دنیا آمده و از کودکی به همراه خانواده خود به فولادشهر در شهرستان لنجان زرین شهر اصفهان مهاجرت نمود. و بزرگ شده اصفهان است. دو خواهر و یک برادر دارد. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است.

کودکی حمید عسکریکودکی حمید عسکری و برادرش

او خواننده ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است که با ترانه قسمت معروف شد. فعالیت هنری خود را از سال 84-85 به صورت حرفه ای آغاز کرد. تاکنون 3 آلبوم رسمی (کما 1،کما 2،کما 3) روانه ی بازار کرده. چهارمین آلبوم او خوشبختی در تاریخ 15 بهمن 92 منتشر شد.
اوایل که البوم او به بازار آمد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند در صورتی که او کسی نبود جز حمید عسکری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد. او می گوید :هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .

عکس قدیمی حمید عسکری

صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست دارد. غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است. او اصلا اهل اشپزی کردن نیست. وقتی غمگین است می خواند. صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است. با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است. از میان ترانه ها ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد.

عکس سیاه و سفید حمید عسکری


حمید عسکری به رنگ آبی علاقه دارد و از کودکی یک استقلالی دو آتیشه بوده و حتی الان هم با هزار دغدغه کاری که دارد بی خبر از اخبار استقلال و بازی های تیم محبوبش نیست. یکی از با شکوه ترین شبهای حمید عسکری کنسرتی بود که شب تولدش اجرا کرد و با سورپرایز دوستانش مواجه شد.

فرزاد حسنی در شب تولد حمید عسکری

شبی که او در سالن میلاد کنسرت داشت و این کنسرت همزمان با شب تولد او بود تا این خواننده شبی با شکوه را هم سپری کند مخصوصا این که این کنسرت وقتی جذاب تر شد که یک مهمان ویژه را هم برای آقای صدا داشت و او کسی نبود جز فرهاد مجیدی حمید عسکری هر وقت از استقلال حرف میزد از علاقه قلبی خود به بازی فرهاد مجیدی هم صحبت می کرد. خداحافظی مجیدی از فوتبال هم یکی از آن اتفاقات  تلخی بود که او از فوتبال یاد می کرد. به هر حال برای شب تولد او حضور مجیدی در کنسرتش می توانست یک سورپرایز باشد و نکته قابل توجه بی خبری حمید از این اتفاق بود.

 حمید عسکری و فرهاد مجیدی در کنسرت


 ازدواج حمید عسکری

شاید بخشی از تغییرم نسبت به گذشته به این خاطر باشد که سنم بالاتر رفته. بالا رفتن سن باعث می شود یاد بگیرید احساسات تان را بیشتر کنترل کنید و از جنجال و حاشیه فاصله بگیرید. از طرفی مدتی است که متاهل شده ام. ازدواج اگر درست باشد و شما انتخاب درستی داشته باشید، بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد داشت و آرامش زیادی را به شما منتقل خواهد کرد. در نهایت، شما هم این حس آرامش را در کارهایتان لحاظ می کنید و به مخاطبانتان ارائه می دهید.

منبع

1 / 7 / 1398برچسب:,

برترین ریمال ها با قیمت مناسب

برترین ریمال ها با قیمت مناسب


خلاصه ریمل ایزادورا سری Big Bold

توجه کرده‌اید یک سری از دوستان شما وقتی با یک آرایش حرفه‌ای وارد جمع آن‌ها می‌شوید و در کنارشان قرار می‌گیرید احساس می‌کنید که به شما حسادت می‌کنند؟ آن‌ها در نگاه اولیه چشمان شمارا دیده‌اند. ریمل ایزادوراسری Big Bold جذابیت ویژه‌ای به مژه‌های شما می‌دهد که حس حسادت را در بین اطرافیان شما برانگیخته می‌کند. ریمل ایزادورا Big Bold مژه‌های شمارا چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر می‌کند این یعنی حرس بیشتر درخواهد آمد. ریمل ایزادورا Big Bold در قبال رطوبت مقاومت خوبی دارد و با آن می‌توان در هوای بارانی قدم زد یا به استخر رفت اما در کل فکر نمی‌کنم با آرایش و ریمل به استخر رفتن کار مناسبی باشد ما که پیشنهاد نمی‌کنیم. چشمان شما اگر حساس است بدانید که آن‌ها خیلی مهربان هستند و مراقب آن‌ها باشید. ریمل ایزادورا سری Big Bold را می‌توانند افرادی که چشم‌های حساسی هم دارند استفاده کنند. کلاً تحمل کردن هر چیز اضافه‌ای خسته‌کننده است آن‌هم اگر از صبح تا آخر شب ریمل بر روی مژه‌های شما باشد اما با ریمل ایزادورا Big Bold در طولانی‌مدت خستگی و سنگینی روی پلک‌هایتان را احساس نمی‌کنید.

·         مژه ها را چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر

·         مقاومت درقبال رطوبت

·         مناسب چشم‌های حساس

·         سبک بدون احساس خستگی

اگر این مصول را  می پسندید، به آن امتیاز بدهید و با دوست های که دوستشان دارید به اشتراک بگزارید.

نکته مهم که فروشگاه اینترنتی شیک فام فقط محصولات اصلی به فروش میرساند .

ریمل حجم دهنده اسنس I Love Extreme Volume

ریمل اسنس مشکی اصل

·         کشور سازنده :آلمان

·         برند :اسنس

·         جنسیت :زنانه

·         مناسب برای :مژه ها

·         محفظه نگهدارنده :  پلاستیکی

·         نوع کار کرد :حجم دهنده

·         فاقد :حساسیت

·         دارای برس بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها - رنگ فوق‌العاده مشکی

خلاصه معرفی ریمل بلند کننده دیپ رومانس مدل اکسترا بلک اصل

خرید ریمل دیپ رومنس

·         حجم دهی فوق العاده

·         رنگ مشکی

·         فرچه جدید

·         شستشوی راحت و آسان

اگر این مصول را  می پسندید، به آن امتیاز بدهید و با دوست های که دوستشان دارید به اشتراک بگزارید.

نکته مهم که فروشگاه اینترنتی شیک فام فقط محصولات اصلی به فروش میرساند .

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس Essence اصل

ژل ابرو

·         فرم دهند

·         حالت دهنده ابرو ومژه

·         فرمولاسیون ژله ای سبک

·         تایید شده توسط آزمایشات چشم پزشکی

·         فاقد رنگ

منبع : https://www.sephora.com/shop/mascara

1 / 7 / 1398برچسب:,

معرفی سایت سام اکسچنجر

معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظرقیمت

امروزه اسم بیت کویین و ارزهای دیجیتالی دیگر زیاد به گوشمان می خورد. اما ارز دیجیتال چیست؟ چگونه می توان از آن کسب درامد کرد؟ و اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتالی داریم از چه طریقی می توانیم اقدام کنیم؟ سام اکسچنجر در واقع یک صرافی آنلاین است که ارز دیجیتالی ارائه می دهد و شما برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی می توانید از این سایت استفاده کنید.

ارز دیجیتالی یاCryptocurrencyنوعی پول است که با کدنویسی ایجاد و رمزنگاری شده و واقعیت خارجی ندارد. پول دیجیتالی غیر متمرکز است به این معنی که توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی شود. ارسال ارز دیجیتالی به دیگران بدون دخالت هیچ واسطه ای قابل انجام است و شما برای مبادلات ارز دیجتالی خود نیازی به افتتاح حساب نخواهید داشت و البته این ویژگی را نیز دارد که اگر به اشتباه به حساب شخصی ارز دیجیتالی واریز کنید نمی توانید آن را پس بگیرید.

انواع ارز دیجیتال مانند ریپل، اتریوم، پرفکت مانی، بیت کویین و ... هستند. از آنجایی که ارزهای دیجیتالی رمز نگاری می شوند قابل اعتمادند. یکی از ویژگی های مثبت ارزهای دیجیتالی این است که فرامرزی هستند و شما از طریق آن ها می توانید در سراسر دنیا به تبادلات مالی اقدام کنید، کاری که اگر خبواهید از طریق بانک ها انجام دهید شاید روزها طول بکشد را می توانید از طریق ارز دیجیتالی در عرض چند دقیقه انجام دهید.

در ادامه با معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظر قیمت در خدمت شما هستیم.

معرفی سایت سام اکسچنجر

سام اکسچنجر یکی از بهترین سایت های صرافی آنلاین از لحاظ قیمت است که هدف آن ارائه خدمات ساده تر و سریعتر به کاربرانی است که در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی فعالیت می کنند. این سایت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتالی و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال است و در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتالی تبدیل شده است.

برای خرید و فروش اتوماتیک و در لحظه می توایند از خدمات دقیق و طمئن این سایت برخوردار شوید و مطمئن باشید که معاملات شما توسط این سامانه با بالاترین استانداردها قابل انجام است و توسط کارشناسان ما پشتیبانی می شوند.

خدمات سایت سام اکسچنجر

همان طور که از یک صرافی آنلاین انتظار داریم عمده فعالیت های سایت سام اکسچنجر شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خرید پرفکت مانی، ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی می باشد. روند ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید معاملات ارزهای دیجیتالی خود را از طریق این سایت انجام دهید. در ادامه توضیحات مختصری درباره پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی خدمت شما ارائه می دهیم.

خرید و فروش پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی یک شبکه پرداخت انلاین است که در کشور پاناما مستقر شده است. این سایت ارائه دهنده ارزهای دیجیتالی است که اخیرا در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده و شاید دلیل این موضوع این باشد که علی رغم تحریم ها ایجاد حساب توسط کاربران ایرانی و همچنین زبان فارسی توسط آن پشتیبانی می شود. شما می توانید در حساب پرفکت مانی خود به چند شکل پس انداز کنید: دلار آمریکا، یورو، طلا، بیت کویین که همگی بر حسب واحد پرفکت مانی (PM) خواهد بود.

یکی از ارزهای موجود در سام اکسچنجر ارز پرفکت مانی است شما برای خرید و فروش پرفکت مانی باید در این شبکه ثبت نام کنید و اطلاعات حساب کاربری و کیف پول خود را دریافت کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتالی پرفکت مانی از طریق صرافی آنلاین سام اکسچنجر را دارید کافی است در سایت سام اکسچنجر ثبت نام کنید و پس از تأیید هویت توسط مدیر سایت بصورت آنلاین به خرید و فروش پرفکت مانی اقدام کنید. با خرید و فروش پرفکت مانی از طریق سایت سام اکسچنجر می توانید مطمئن باشید که یک صرافی آنلاین معتبر را انتخاب کرده اید که دارای قیمت های رقابتی و منصفانه است.

مزیت های پرفکت مانی:

  • پرفکت مانی برای افرادی که به صورت دورکار در سایت های خارجی مشغول به کار هستند یک راه عالی برای دریافت درآمدشان می باشد.
  • به موجودی حساب شما در پرفکت مانی سود تعلق می گیرد.
  • زبان فارسی توسط پرفکت مانی پشتیبانی می شود.
  • پرفکت مانی با داشتن کیف پول های مختلف از ارزهای رایج جهان پشتیبانی می کند.

 ووچر پرفکت مانی چیست؟

ای ووچر (e-Voucher) یا ووچر پرفکت مانی در واقع کارت شارژ پرفکت مانی است و راهی است برای اینکه خدمات پرداخت آنلاین در عین اینکه ایمن باشند ساده تر و سریعتر صورت بگیرد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟ ووچر پرفکت مانی یک چک بانکی الکترونیکی است که از آن برای انجام مبادلات توسط سیستم پرفکت مانی (افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی) استفاده می شود. ای ووچر (E-Voucher) شامل یک شماره دیجیتالی 16 رقمی است که یک کد فعالسازی 10 رقمی، مقدار پول و تاریخ مبادله می باشد. انتقال وجه از طریق ای ووچر پرفکت مانی شامل هیچ گونه کارمزدی نمی شود.

چرا می گوییم سایت سام اکسچنجر بهترین است؟

چرا از بین صرافی های آنلاین سام اکسچنجر را انتخاب کنیم. در ادامه چند مزیت سام اکسچنجر را به شما معرفی می کنیم:

  • پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان این سایت آماده ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران خود می باشند. پشتیبانی های حرفه ای این سایت یکی از دلایل برتری این سایت می باشد.

  • سرعت

تبدیل ارز در سایت سام اکسچنجر در مدت زمان بسیار کمی قابل انجام است و تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

  • خرید چندباره

شما می توانید هرچند باری که می خواهید خرید خود را تکرار کنید.

  • امنیت

امنیت حساب کاربری شما در این سایت تضمین می شود.

  • دقت

با ایجاد حساب در سایت سام اکسچنجر می توانید از مبادلات دقیق این سامانه آسوده خاطر باشید.

  • اعتبار

سال ها سابقه در زمینه ارزهای دیجیتالی باعث شده سایت سام اکسچنجر دارای اعتبار زیادی باشد.

  • عدم دریافت کارمزد

ارائه خدمات در سایت سام اکسچنجر بدون دریافت کارمزد صورت می گیرد.

  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی است و تمامی معاملات پس از اهراز هویت قابل انجام است.

امروزه انجام معاملات با ارزهای دیجیتالی بسیار معمول و رایج شده و یکی از محبوب ترین شبکه ها برای انجام معاملات انلاین سیستم پرفکت مانی است. سایت سام اکسچنجر اماده ارائه خدمات در زمینه تسهیل در خرید و فروش پرفکت مانی است و با خیال راحت می توانید نبادلات ارزهای دیجیتالی خود را به صورت مطمئن انجام دهید

1 / 6 / 1398برچسب:,

مهراد جم شیک و پیک

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شیک و پیک

Download New Music Mehraad Jam – Shik O Pik

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی مهراد جم به نام شیک و پیک با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر و آهنگ: مهراد جم, تنظیم: مسعود جهانی

مهراد جم شیک و پیک

 

متن آهنگ شیک و پیک

●—♩–

25 / 2 / 1398برچسب:,

مبل راحتی

ست مبلمان راحتی تختخواب شو

furniture-set-ست-مبلمان-راحتی-تختخوابشو-قیمت-

در این مجموعه انواع ست مبل راحتی تختخواب شو ، نیم ست و مبل ال تختخواب شو  قرار گرفته است.

ست مبل راحتی تختخواب شو هفت نفره

ست مبل تختخواب شو هفت نفره دارای کاناپه سه نفره و دو نفره و دو عدد مبل یک نفره می باشد. 

ست مبل راحتی تختخواب شو هشت نفره 

این ست ها شامل دو عدد کاناپه سه نفره تخت شو و دو عدد مبل یک نفره می باشد.

نیم ست مبل راحتی تختخواب شو 

این ست ها شامل یک عدد کاناپه سه نفره و دو عدد مبل یک نفره می باشد.

هم چنین مبل ال راحتی تختخوابشو شش نفره می باشد.

به دلیل تنوع بالای مدل های مبل تخت خواب شو آراسوفا، این مجموعه مبل تختخوابشو در حال افزایش و به روز رسانی می باشد.

به دلیل کیفیت بالای ساخت تمامی مبل های تخت شو آراسوفا دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

خریدی مطمئن و با کیفیت با آراسوفا

3 / 2 / 1398برچسب:,

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

اگر برای سفر در نوروز برنامه‌ریزی می‌کنید، باز هم می‌توانید بهترین تور نوروز را با کمک کجارو پیدا کنید. جست و جوی آسان، مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین تور از معتبرترین آژانس‌های گردشگری، امکاناتی است که کجارو در اختیار شما می‌گذارد.  

در ادامه این مطلب، چند جاذبه ارزان و رایگان دبی را معرفی می‌کنیم. هزینه تفریحات دبی در موارد زیر بالا نیست و در طول سفر، می‌توانید برای سر زدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

گشت و گذار در پارک‌ها

تصور همه کسانی که به تا به حال به دبی سفر نکرده‌اند، این است که دبی پر از آسمان‌خراش و بزرگراه‌های شش لاینه است. دبی، غیر از جاذبه‌های مدرن، دیدنی‌های متنوع دیگری مثلا انواع پارک و فضای سبز دارد. پارک زعبیل یکی از بزرگترین پارک‌های دبی است. فضاهایی برای پیک‌نیک، باربیکیو و مسیر دوچرخه‌سواری دارد. قطار کوچک برای بچه‌ها و دریاچه و قایق‌سواری از دیگر تفریحات این پارک است.

دور دبی با دوچرخه

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

در دبی نیز مثل بسیاری از شهرهای توریستی دنیا، می‌توانید دوچرخه کرایه کنید. مسیرهای دوچرخه‌سواری زیادی در این شهر در نظر گرفته شده است. دوچرخه را می‌توانید با قیمت‌های مناسبی در ایستگاه‌های مخصوص، کرایه کنید. بهترین چشم‌اندازهای دبی را در حال دوچرخه‌سواری می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید.

قایق‌سواری در ساحل کایت بیچ

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

دبی بیش از ۴۰ کیلومتر ساحل شنی دارد که البته بیشتر آن با هتل‌های پنج ستاره احاطه شده است که برای دسترسی به ساحل، هزینه دارند. ساحل کایت بیج یکی از سواحل رایگان دبی است. این ساحل، محبوب خانواده‌ها است. کافه‌های عالی و امکانات بی‌نظیری برای ورزش‌های آبی دارد.

غذای لذیذ و ارزان در دبی

یکی از تفریحات سفر، غذا خوردن در رستوران است. دبی به غیر از رستوران‌های مجلل و لوکس، تعداد زیادی رستوران کوچک و محلی دارد. غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را در این غذاخوری‌های ارزان می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسبی امتحان کنید.

خرید درمانی به سبک سنتی

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیا است ولی برای همه مقدور نیست که از آنجا خرید کنند. اگر می‌خواهید تجربه خریدی ارزان‌تر و سنتی‌تر داشته باشید، باید به بازارهای سنتی دبی سر بزنید. انواع ادویه، سوغاتی‌های عربی و سایر محصولات مورد نظرتان در این بازارهای سنتی عرضه می‌شوند و می‌توانید برای تخفیف گرفتن، چانه بزنید.

بازدید  از مساجد

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

مسجد جمیرا بزرگترین مسجد دبی است. تورهایی برای بازدید از آن هر روز برگزار می‌شود. در مورد فرهنگ اماراتی و اسلامی، گردشگران می‌توانند سوالات خود را از برگزارکنندگان این تورها بپرسند. البته در دبی، مساجد قدیمی و تاریخی هم وجود دارد. برای بازدید از مسجدها، لباس مناسب اماکن مذهبی بپوشید.

آشنایی با هنر و فرهنگ معاصر

دبی، فراتر از مراکز خرید بزرگ و شلوغ است. در این شهر می‌توانید مجموعه‌ای از آثار هنری و فرهنگی معاصر را در گالری‌های هنری ببینید و لذت ببرید. در مرکز مالی بین‌المللی دبی نیز چندین گالری شیک و مجلل وجود دارد که رویدادهای مختلفی برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در آنها برگزار می‌شود.

آشنایی با تاریخ در موزه دبی

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

۵۰ سال پیش، زندگی در دبی بسیار متفاوت از امروز بود. این شهر، از جوامع کوچکی آغاز شده که در اطراف خور دبی، به مشاغلی چون تجارت و غواصی برای صید مروارید مشغول بودند. بعد از ۴۰ سال، دبی به یک شهر مدرن و جاذبه‌ی مهم تبدیل شده است. با پرداخت هزینه‌ی اندکی می‌توانید از موزه دبی بازدید کنید و با تاریخ و سرگذشت این شهر آشنا شوید.

 
 
منبع LONELYPLANET

2 / 2 / 1398برچسب:,

۳ جای دیدنی آنتالیا برای تجربه ماجراجویی در سفر

آنتالیا، مروارید دریای مدیترانه در ترکیه، شهری توریستی است که سنت و مدرنیته را در هم آمیخته و باوجود جاهای دیدنی تاریخی و طبیعی درکنار امکانات مختلف، مقصدی کامل برای سفر ساخته است.

 

آنتالیا مکان‌های زیبای بسیاری دارد. اگر خواهان مناظر دیدنی هستید، جاهای دیدنی آنتالیا تنوع زیادی دارد. این شهر دارای بناهای تاریخی زیادی است که باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهر، امکان بازدید از همه‌ی آن‌ها برای گردشگران فراهم شده است.

اگرچه یادمان‌ها و مخروبه‌های قدیمی بسیاری در آنتالیا وجود دارد؛ اما بااین‌حال تمامی جاذبه‌های گردشگری این شهر، تاریخی نیستند. در تور آنتالیا می‌توانید سری به سواحل بسیار زیبا و دلنشین شهر زده و نهایت لذت را از آن ببرید. عاشقان تاریخ، ساحل و دریا همگی از آنتالیا لذت خواهند برد. در ادامه با چند مورد از جالب توجه‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا آشنا خواهید شد که مکان‌های بی‌نظیری برای ماجراجویی و آشتی با طبیعت محسوب می‌شوند.

دهکده قدیمی (Kaleici)

آنتالیا ترکیه

دهکده‌ی هزارتو Kaleici، برای قدم‌زنی و گشت‌و‌گذار در خیابان‌ها ساخته شده بود. خیابان‌های سنگ‌فرش و کاخ‌های عثمانی این دهکده که باسازی شده و اکنون دارای سقف‌هایی با رنگ سفید و قرمز هستند، مکانی فوق‌العاده است که خیابان‌هایش مملو از انواع و اقسام هتل، رستوران، فروشگاه‌های تهیه‌ی سوغاتی، بوتیک و گالری‌های هنری است. اگرچه این دهکده، عمدتا مکانی برای دوری از دنیای پر زرق و برق و شلوغ انسان‌ها به شمار می‌رود، اما برای کسانی که مایل باشند، چندین جاذبه‌ی گردشگری دیدنی نیز وجود دارد. «میدان اصلی» که دارای یک دروازه‌ی ورودی و یک برج ساعت سنگی است، «مسجد محمد پاشا» که یک بنای تاریخی زیبا مربوط‌به قرن هجدهم میلادی است و درنهایت «مناره‌ی کوتاه» که مکانی درخور توجه است تنها برخی از جاذبه‌های گردشگری دهکده‌ی قدیمی هستند. «مناره‌ی کوتاه» در قرن نوزدهم به آتش کشیده شد و اکنون تنها مخروبه‌ی آن باقی مانده است. این مکان در ابتدا یک معبد رومی بود که بعدها به یک کلیسای بیزانسی تبدیل شد و اکنون نیز یک مسجد است.

بندر قدیمی

آنتالیا ترکیه

بندر قدیمی آنتالیا که درکنار صخره‌های این شهر آرمیده، مکانی دیدنی پر از بوتیک، کافه‌های زیبا، بازار و کشتی‌های تفریحی کوچک است که به سمت آب‌های درخشان دریای مدیترانه روان هستند. با وجود آرامشی که در کشتی‌های تفریحی این ناحیه وجود دارد، باور این موضوع سخت است که اینجا زمانی مرکز تجاری و اقتصادی آنتالیا بوده است. اما از قرن دوم تا اواسط قرن بیستم میلادی، بندر قدیمی، بندر اصلی آنتالیا به شمار می‌رفت که موجب رونق شهر و مناطق اطراف آن می‌شده است. این روزها می‌توانید به این مکان آمده و به خرید و گشت‌و‌گذار بپردازید و پس از آن، قهوه‌ای برای خود تهیه کنید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید. اگر مایل باشید می‌توانید به کشتی‌های تفریحی بندر قدیمی رفته یا در سواحل لب دریا به استراحت بپردازید.

المپیوس و کیمرا

آنتالیا ترکیه

دو روستای المپیوس و چیرالی در نواحی اطراف سواحل نزدیک مخروبه‌های لیسیایی شهر المپیوس واقع شده‌اند. علاوه‌بر مخروبه‌های باستانی این مناطق، از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری اینجا، شعله‌ی آتشی ابدی است که هرگز خاموش نمی‌شود و از صخره‌های بالای کوه زبانه می‌کشد. المپیوس در میان گردشگران جوان به‌ویژه هنگام شب‌ها، از محبوبیت خاصی برخوردار است اما چیرالی عمدتا مکانی آرام است که بیشتر برای قدم‌زنی در سواحلش مشهور است. البته هر دوی این روستاها برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات خود را در مکانی آرام و زیبا بگذرانند، مناطقی ایده‌آل به شمار می‌روند.

برای خرید بهترین آفر تور ترکیه از آژانس‌های معتبر گردشگری و سفر به هر یک از شهرهای ترکیه، می‌توانید از کجارو کمک بگیرید و تور مدنظرتان را با ارزان‌ترین قیمت از میان تورهای متنوع پیدا و تهیه کنید.

2 / 2 / 1398برچسب:,

سایت عروسی

اگر می خواهید برای مادر همسرتان عروس خوبی باشید این نکته ها را دقت کنید.

رابطه عروس و مادرشوهر اگرچه دغدغه اصلی زوج های جوان نیست اما می تواند برای عروس خانم های کم تجربه یک رابطه حساس و تاثیرگذار باشد. رابطه ای که اگر آن را مدیریت نکنید ممکن است حسابی روی زندگی مشترک شما سایه بیندازد.

قلب
برای خیلی از پدر و مادرهای ایرانی پذیرش بزرگ شدن و مستقل شدن فرزندشان سخت است. آنها حتی وقتی پسرشان را در لباس دامادی می بینند هم به سختی می توانند بپذیرند که پسرشان بزرگ شده و وقتش رسید که بال هایش را برای پریدن امتحان کند و به خانه دیگری کوچ کند. به همین دلیل خیلی وقت ها عروس ها با همه ملاحظاتی که دارند و محبوبیتی که در دل خانواده همسر پیدا کرده اند، به چشم متهمی نگاه می شوند که پسر را از خانواده اش قاپیده و مهم تر از همه، بین او و مادرش فاصله انداخته است.
اگر دغدغه رابطه مناسب با مادرشوهر برای شما هم یك دغدغه ذهنی مهم بوده و هست با ما همراه باشید تا ریشه‌ها و راهكارهای روابط سالم و صمیمی میان عروس‌ها و مادرشوهر‌ها را با هم مرور كنیم.

 

روابط خودتان را مدیریت كنید

از همان ابتدا، با گارد بسته وارد خانواده همسرتان نشوید. در رابطه با مادرشوهرتان و محبت كردن به او دست پیش را بگیرید؛ یعنی سعی كنید قدم اول در ابراز محبت و علاقه را شما بردارید و منتظر ابراز علاقه از طرف مادرشوهرتان نمانید. برای این كار راه‌های خلاقانه زیادی وجود دارد. می‌توانید در دوران نامزدی، هنگامی كه مادرشوهرتان با موبایل پسرش تماس می‌گیرد و با پسرش صحبت می‌كند شما به‌طور داوطلبانه گوشی را بگیرید و با او احوالپرسی مختصری کنید. گاهی به او زنگ بزنید و مناسبت های زندگی اش، مثل تولد، سالگرد ازدواج و... را به او تبریک بگویید.

 

پیشنهاد میکنم مطالب سایت بیاتو عروسی را هرگز از دست ندید

 

جای خودتان باشید

سعی كنید به جای اینكه میان رابطه مادرشوهر و همسرتان قرار بگیرید در كنار همسرتان به مادر او عشق بورزید و در مسابقه محبت از او سبقت بگیرید. دقت كنید كه قرار نیست شما برای همسر یا مادرشوهرتان نقش بازی كنید و قرار است در یك فرایند تدریجی شما مادرشوهرتان را از صمیم قلب دوست بدارید. عشق و محبت میان مادرشوهر و همسرتان را بپذیرید و آن را به رسمیت بشناسید. آنها مادر و فرزند هستند و باید یكدیگر را دوست بدارند. درست مثل شما و مادرتان.

 

حرف را جایی نبرید

ورود به یک خانواده جدید، به معنای ورود به یک فرهنگ جدید است. ظرفیت پذیرش تفاوت ها را در خود ایجاد کنید. هیچ‌گاه نكات منفی خانواده همسرتان را با همسرخود در میان نگذارید. همه انسان‌ها نقطه ضعف دارند و شما باید سعی كنید اشتباهات آنها را ببخشید و فراموش كنید. در مقابل، اتفاقات خوب را به‌خاطر بسپارید و سعی كنید در قبال آنها بازخورد مثبتی از خود نشان دهید. كش دادن اتفاقات ناگوار چیزی جز احساس خشم و نفرت عاید شما نمی‌كند.

 

درگیر حرف و حدیث ها نشوید

حرف و حدیث همه جا هست. آنقدر بزرگ منش باشید که خود را درگیر حرف های ناراحت کننده و قضاوت های نابجای دیگران نکنید. از موضعی بالاتر رفتار کنید و نگذارید جوهای خاله زنکی دامن شما را هم بگیرد. لازم نیست همه صحبت‌ها و رفتارها را جدی بگیرید و درصدد پاسخ به آنها بر‌بیایید. بعضی از رفتارها و صحبت‌ها و كنایه‌ها را از سر شوخی برداشت كنید و آنها را نشنیده بگیرید.

 منبع

24 / 12 / 1397برچسب:,

۳ غذای ترکیه‌ای متفاوت که حتما باید امتحان کنید

طراوت و سادگی دو عنصر اصلی در غذاهای ترکیه هستند. در خوراکی‌های مردم ترکیه، سبزیجات تازه و مواد خوشمزه همراه گوشت نرم و چاشنی‌دار به چشم می‌خورد. یکی از معروف‌ترین غذاهایی که ترکیه با آن شهرت یافته است، دونرکباب (donar kebab) است که طعم بسیار خوبی دارد.

البته اغلب غذاهای این کشور لذیذ هستند و گاهی‌اوقات میل کردن آن‌ها در خیابان‌ از طریق دست‌فروشان نیز بسیار لذت‌بخش‌ است.

اکثر افراد شکمو و علاقه‌مند به غذاهای ترکیه‌ای، حتما نام دونر کباب را شنیده‌ و بسیاری، این غذا را نوش جان کرده‌اند. اما غذاهای ترکیه‌ای فقط به همین مورد ختم نمی‌شوند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم ۳ مورد از بهترین، خوشمزه‌ترین و معروف‌ترین غذاهای ترکیه را به شما معرفی کنیم که گردشگران کمتری سراغ آن‌ها می‌روند.

اگر به ترکیه سفر کردید، حتما در رستوران‌ها از این غذاها نوش جان کنید. کمتر کسی پیدا می‌شود که در سفر ترکیه از چنین غذاهای خوشمزه‌ای به‌راحتی بگذرد!

کجارو به مسافرانی که می‌خواهند به ترکیه سفر کنند بهترین آفر تور ترکیه را ارائه می‌کند. در کجارو می‌توانید انواع تور ترکیه را که از طرف آژانس‌های معتبر عرضه شده‌اند مشاهده و با مقایسه آن‌ها تور مورد نظر خود را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

Menemen

غذاهای ترکیه ای

اگر فکر می‌کنید که خوردن تخم مرغ به شکل‌های گوناگون برای صبحانه خسته‌کننده است، بهتر است کمی دقیق‌تر به اطراف خود نگاه کنید. Menemen غذایی شبیه به Shakshuka است که در بین مردم ترکیه محبوبیت زیادی دارد و در واقع ترکیبات اصلی آن شامل تخم مرغ و سبزیجات تازه است. پیاز، گوجه فرنگی و فلفل از جمله مواد اصلی این غذا هستند. Menemen یک صبحانه عالی به‌شمار می‌رود و البته موادی نظیر پنیر و سوسیس تند را نیز گاهی به این غذا اضافه می‌کنند. بدون شک تمام دوست‌داران صبحانه، عاشق Menemen خواهند شد و سعی خواهند کرد آن را با نان و سرعت کم بخورند تا نهایت لذت را ببرند. در حقیقت Menemen شباهت بسیاری به املت گوجه فرنگی دارد.

سوپ عدس (Mercimek Corbasi)

غذاهای ترکیه ای

Mercimek Corbasi به معنای واقعی همان سوپ عدس است. این سوپ را تقریبا در هر جایی از ترکیه می‌توان پیدا کرد و محبوبیت زیادی دارد. سوپ عدس در ترکیه از ترکیب ساده‌ای بهره می‌برد و تنها شامل پوره عدس و ادویه‌جات مختلف است که در این بین می‌توان به گشنیز و تکه‌هایی از لیموی تازه اشاره کرد. البته در کنار این سوپ، ترشی (Tursu) نیز استفاده می‌شود که کلم، سبزیجات، هویج و زیتون از مواد تشکیل‌دهنده‌ی این ترشی هستند. البته نان داغ Pita نیز یکی دیگر از موادی است که در کنار سوپ میل می‌شود. سوپ عدس یکی از ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین غذاهای ترکیه است و در هر جایی نظیر رستوران‌های مجلل یا کافه‌های شبانه می‌توان آن را تهیه کرد.

Lahmacun

غذاهای ترکیه ای

Lahmacun در ترجمه‌های متداول به عنوان پیتزای ترکیه شناخته می‌شود و شیوه تلفظ آن نیز lah mah joon است. در واقع Lahmacun یک نوع ماده غذایی است که در آن لایه‌ای نان و ورقه‌هایی از گوشت وجود دارد و مواد مختلفی نیز به‌ عنوان چاشنی در کنار آن سرو می‌شوند. این غذا اغلب به‌صورت تازه پخت و سرو می‌شود و حتی می‌تواند برای دو یا سه وعده غذایی کافی باشد. پیاز و گشنیز از جمله موادی هستند که باعث می‌شوند این غذا حس و حال متفاوتی داشته باشد و یکی از بهترین چاشنی‌ها برای گوشت گاو هستند. گاهی در کنار این غذا مقداری بادام زمینی و انار نیز سرو می‌شود. در واقع Lahmacun نوعی پیتزا است که ساختار طبیعی‌تری دارد و شکل و شمایل قدیمی خود را نیز حفظ کرده است.

16 / 12 / 1397برچسب:,

بهترین سواحل گردشگری استان گیلان را بشناسید

استان گیلان دارای بهترین سواحل گردشگری ایران است که اغلب آن‌ها از امکانات تفریحی و اقامتی نیز برخوردار هستند.

 

استان گیلان یکی از استان‌های شمالی کشور است که دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی فراوان، از جمله سواحل بی‌نظیر است. سواحل استان گیلان، دارای تنوع بسیار زیادی هستند که از اسکله‌هایی با مناظر بندر کشتیرانی تا دریایی با افق باز را در بر‌می‌گیرند، و هر کدام علاوه بر زیبایی طبیعی، دارای امکانات تفریحات آبی مانند شنا، جت اسکی، قایق سواری، پاراسل، موتور چهار چرخ، پاراگلایدر، شاتل و غیره هستند. از شما دعوت می‌کنیم تا با ۱۵ عدد از بهترین سواحل استان گیلان آشنا شوید.

۱- ساحل گیسوم

ساحل گیسوم یکی از مناطق گردشگری منحصر به فرد ایران است که در شهرستان تالش قرار دارد. مسافران و گردشگران برای دستیابی به ساحل گیسوم، باید از مسیری آسفالته از میان جنگل‌های انبوه به سمت ساحل دریای خزر عبور کنند، و این امر، تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد. ساحل گیسوم علاوه بر امکان رانندگی در جاده‌ای رویایی، امکانات دیگری مانند پیاده روی و دوچرخه سواری، تفریحات آبی و ساحلی (شنا، جت اسکی، شاتل، پاراگلایدر، قایق سواری، پاراسل، موتور چهار چرخ) آفرود، ترامبولین و پارک بادی نیز دارد.

ساحل گیسوم

۲- تالاب انزلی

تالاب بین‌المللی انزلی که از جمله زیباترین مکان‌های این شهر به شمار می‌رود، دارای اکوسیستمی بی نظیر است که بیش از ۱۰۰ گونه پرنده، ۵۰ گونه ماهی و صدها گونه از موجودات گیاهی را در برمی‌گیرد. قایق سواری بر روی این تالاب از تفریحات مورد علاقه گردشگران محسوب می‌شود.

تالاب انزلی

۳- اسکله ساحلی بندر انزلی

اسکله ساحلی بندر انزلی با نام‌های بوستان ساحلی بندر انزلی و بلوار ساحلی قدس بندر انزلی نیز شناخته می‌شود. این ساحل اولین پارک به سبک اروپایی در ایران نوین بوده و با داشتن چشم‌اندازی به تاسیسات بندری، دریای خزر و ورودی تالاب بین‌المللی انزلی، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

اسکله ساحلی بندر انزلی

۴- دهکده ساحلی بندر انزلی

شهرک دهکده ساحلی بندر انزلی که در ورودی شرقی شهر بندر انزلی واقع شده است، بزرگ‌ترین باغ شهر ایران و از زیباترین نقاط انزلی محسوب می‌شود. این دهکده توریستی که در عصرهای پنجشنبه و جمعه به شدت شلوغ می‌شود، دارای امکاناتی نظیر رستوران، فروشگاه، پارک، منطقه شنای برادران و خواهران، زمین‌های ورزشی، ویلاهای ساحلی و آلاچیق است.

دهکده ساحلی بندر انزلی

۵- مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی دارای دو بخش آقایان و بانوان است و امکانات این مرکز شامل کافی شاپ، سالن ماساژ، چترهای سایه‌بان با پوشش سقف کاهی، صندلی‌های آفتاب‌گیر، اتاق‌های تعویض لباس، رختکن با کمد‌های دارای قفل‌های هوشمند، فضای سبز زیبا، دوش صحرایی، فوتبال دستی، میز پینگ پونگ و زمین والیبال است. لازم به ذکر است که این منطقه به عنوان مجهزترین و مناسب‌ترین مرکز تفریحات دریایی شمال کشور شناخته می‌شود.

مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

عکس از دانیال ابراهیمی

۶- کلوپ دریایی آرش

کلوپ دریایی آرش که در ساحل زیباکنار قرار دارد، یکی از مدرن‌ترین و حرفه‌ای ترین کلوپ‌های دریایی است که شامل امکاناتی مانند شاتل، موتور چهار چرخ، جت اسکی، فلای بورد، قایق‌های تندرو و پاراسل است.

کلوپ دریایی آرش

۷- اسکله ماهیگیری کیاشهر

اسکله ماهیگیری کیاشهر به دلیل نحوه استقرار و مکان یابی صیدگاه، فعالیت‌های جاری صید و صیادی، چشم انداز طبیعی و بکر تالاب و دریا، وجود جنگل‌های طبیعی و دست کاشت، قایق‌ها و کشتی‌های پهلو گرفته در ساحل و پرندگان فراوان و متنوع، مکان بسیار مناسبی برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت گردی است.

اسکله ماهیگیری کیاشهر

۸- ساحل صدف آستارا

ساحل صدف آستارا که در هفت کیلومتری جنوب آستارا و در مسیر راه آستارا - تالش قرار دارد، به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری شناخته می‌شود که دارای آلاچیق، استراحتگاه سنتی، بوفه، فروشگاه و دوش آب شیرین جهت استحمام شناگران است. این ساحل همچنین در نزدیکی منطقه حفاظت شده لوندویل قرار دارد.

ساحل صدف آستارا

۹- ساحل قروق

روستای قروق از جمله روستاهای توریستی - ساحلی شهرستان تالش است که به سواحل زیبایش شهرت دارد. این سواحل که سه کیلومتر طول و ۲۴ هکتار مساحت دارند، به پارک ساحلی قروق نیز معروف هستند و در منتهی الیه شمالی آنها می‌توان به فانوس دریایی و باشگاه سوارکاری و کالسکه رانی، محدوده شنا و بازی‌های آبی برای خواهران و برادران، پیست اسب سواری، پیاده روی، استخر روباز، هتل و اماکن اقامتی و تفریحی دست پیدا کرد.

ساحل قروق

عکس از رضا رفیع‌زاده

۱۰- ساحل طلایی قاسم آباد

ساحل طلایی قاسم آباد، یکی از سواحل زیبای چابکسر است که در ضلع شمالی مجتمع آهوان قرار گرفته و دارای خدمات تفریحی، گردشگری و توریستی مانند جت اسکی، قایق سواری، اسکی، شاتل، پاراسل و موتور چهار چرخ است.

ساحل قاسم آباد

۱۱- مجتمع ساحلی گلسرخ چابکسر

مجتمع ساحلی گلسرخ چابکسر که در کیلومتر ۳ جاده چابکسر به کلاچای و رو به روی جاده اصلی اوشیان قرار دارد، به دلیل داشتن بستر هموار ماسه‌ای و عمق مناسب دریا، از مستعد‌ترین مناطق ساحلی برای شنا و ورزش‌های ساحلی گردشگران و مسافران است. علاوه بر این، مجتمع گلسرخ دارای ناجیان غریق، مرکز اقامتی، پذیرایی، امدادی، ورزشی، امنیتی و امکانات سرگرمی است. لازم به ذکر است که طرح سالم سازی در این ساحل انجام شده است.

مجتمع ساحلی گلسرخ

۱۲- ساحل اوشیان

ساحل زیبای اوشیان یکی از زیباترین و آرام‌ترین سواحل منطقه است که دارای تفریحاتی از جمله جت اسکی، قایق سواری، موتورهای ATV و ورزش‌های ساحلی است.

ساحل اوشیان

۱۳- ساحل چمخاله

ساحل چمخاله که در سال‌های گذشته جایزه بهترین ساحل گیلان را به خود اختصاص داده است، بعد از ساحل انزلی، دومین ساحل پر طرفدار استان گیلان در بین مسافران و گردشگران است. این ساحل ماسه‌ای با شیب ملایم، دارای پلاژ، سوارکاری، قایق‌سواری و آلاچیق است.

ساحل چمخاله

۱۴- پارک ساحلی شریعتی آستارا

پارک ساحلی شریعتی در آستارا که یکی از پارک‌های توریستی این شهر به شمار می‌آید، دارای امکانات مختلفی شامل تجهیزات ورزشی، گلکاری، درخت کاری، کف سازی، مبلمان فلزی، سکوی استراحت با سنگ مرمر، شهربازی و پیست خودروهای برقی برای کودکان است.

پارک ساحلی آستارا

۱۵- ساحل رودسر

ساحل رودسر که در انتهای خیابان شهدا قرار دارد، دارای امکاناتی نظیر طرح ویژه شنا در تابستان، آلاچیق، قایق کرایه‌ای، جت اسکی، اسب سواری، زمین فوتبال و زمین والبیبال است. 

ساحل رودسر

عکس از فاطمه آقائی

اگر شما هم سفر به شهرهای شمالی کشور و استان گیلان علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مشاهده جاهای دیدنی استان گیلان، سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و با جاذبه‌های گردشگری این استان آشنا شوید.

کجارو علاوه بر معرفی بهترین مقاصد سفر داخلی و خارجی با کمک آژانس‌های معتبر کشور به معرفی بهترین و ارزان‌ترین ‌تورهای داخلی و خارجی پرداخته است.

اگر شما نیز تمایل دارید سفری برنامه‌ریزی شده و راحت به این مقاصد زیبا داشته باشید می‌توانید تور گیلان را در کجارو جستجو کنید، از میان فهرست تورهای ده‌ها آژانس معتبر، بهترین تورها را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید و در نهایت ارزان‌ترین تور به مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

منابع عکس: سایت گیلان توریسم، ویکی مدیا، کلاچای، کادوسیان، شعار سال، شهرک آرش، مجله ونوس، دیار میرزا، باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل مپ