کجارو
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید

____________________
آرشیو

اسفند 1399

بهمن 1399

دی 1399

آبان 1399

بهمن 1398

دی 1398

مهر 1398

شهريور 1398

ارديبهشت 1398

اسفند 1397

____________________
مطالب اخیر

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
صابون های گیاهی چه می کنند ؟
نکاتی مفید در مورد عکاسی طلا و جواهرات
چرا سالن های زیبایی به اپلیکیشن نیاز دارند ؟
انواع بکس بادی
بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش
هتل های ارزان قیمت در تور آنتالیا
هر آنچه باید از ویزای شینگن بدانید
جاذبه های گردشگری کیش
عوامل تاثیرگذار بر هزینه تولید محتوا
سهام بورس
فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد
قیمت لنت ترمز
حمید عسکری کیست؟
برترین ریمال ها با قیمت مناسب
معرفی سایت سام اکسچنجر
مهراد جم شیک و پیک
مبل راحتی
سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان
۳ جای دیدنی آنتالیا برای تجربه ماجراجویی در سفر

____________________
نویسنده

نیما راد

____________________
لینک ها

____________________
لینک ها

monitoring app software






____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





25 / 2 / 1398برچسب:,

مبل راحتی

ست مبلمان راحتی تختخواب شو

furniture-set-ست-مبلمان-راحتی-تختخوابشو-قیمت-

در این مجموعه انواع ست مبل راحتی تختخواب شو ، نیم ست و مبل ال تختخواب شو  قرار گرفته است.

ست مبل راحتی تختخواب شو هفت نفره

ست مبل تختخواب شو هفت نفره دارای کاناپه سه نفره و دو نفره و دو عدد مبل یک نفره می باشد. 

ست مبل راحتی تختخواب شو هشت نفره 

این ست ها شامل دو عدد کاناپه سه نفره تخت شو و دو عدد مبل یک نفره می باشد.

نیم ست مبل راحتی تختخواب شو 

این ست ها شامل یک عدد کاناپه سه نفره و دو عدد مبل یک نفره می باشد.

هم چنین مبل ال راحتی تختخوابشو شش نفره می باشد.

به دلیل تنوع بالای مدل های مبل تخت خواب شو آراسوفا، این مجموعه مبل تختخوابشو در حال افزایش و به روز رسانی می باشد.

به دلیل کیفیت بالای ساخت تمامی مبل های تخت شو آراسوفا دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

خریدی مطمئن و با کیفیت با آراسوفا

3 / 2 / 1398برچسب:,

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

اگر برای سفر در نوروز برنامه‌ریزی می‌کنید، باز هم می‌توانید بهترین تور نوروز را با کمک کجارو پیدا کنید. جست و جوی آسان، مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین تور از معتبرترین آژانس‌های گردشگری، امکاناتی است که کجارو در اختیار شما می‌گذارد.  

در ادامه این مطلب، چند جاذبه ارزان و رایگان دبی را معرفی می‌کنیم. هزینه تفریحات دبی در موارد زیر بالا نیست و در طول سفر، می‌توانید برای سر زدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

گشت و گذار در پارک‌ها

تصور همه کسانی که به تا به حال به دبی سفر نکرده‌اند، این است که دبی پر از آسمان‌خراش و بزرگراه‌های شش لاینه است. دبی، غیر از جاذبه‌های مدرن، دیدنی‌های متنوع دیگری مثلا انواع پارک و فضای سبز دارد. پارک زعبیل یکی از بزرگترین پارک‌های دبی است. فضاهایی برای پیک‌نیک، باربیکیو و مسیر دوچرخه‌سواری دارد. قطار کوچک برای بچه‌ها و دریاچه و قایق‌سواری از دیگر تفریحات این پارک است.

دور دبی با دوچرخه

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

در دبی نیز مثل بسیاری از شهرهای توریستی دنیا، می‌توانید دوچرخه کرایه کنید. مسیرهای دوچرخه‌سواری زیادی در این شهر در نظر گرفته شده است. دوچرخه را می‌توانید با قیمت‌های مناسبی در ایستگاه‌های مخصوص، کرایه کنید. بهترین چشم‌اندازهای دبی را در حال دوچرخه‌سواری می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید.

قایق‌سواری در ساحل کایت بیچ

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

دبی بیش از ۴۰ کیلومتر ساحل شنی دارد که البته بیشتر آن با هتل‌های پنج ستاره احاطه شده است که برای دسترسی به ساحل، هزینه دارند. ساحل کایت بیج یکی از سواحل رایگان دبی است. این ساحل، محبوب خانواده‌ها است. کافه‌های عالی و امکانات بی‌نظیری برای ورزش‌های آبی دارد.

غذای لذیذ و ارزان در دبی

یکی از تفریحات سفر، غذا خوردن در رستوران است. دبی به غیر از رستوران‌های مجلل و لوکس، تعداد زیادی رستوران کوچک و محلی دارد. غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را در این غذاخوری‌های ارزان می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسبی امتحان کنید.

خرید درمانی به سبک سنتی

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیا است ولی برای همه مقدور نیست که از آنجا خرید کنند. اگر می‌خواهید تجربه خریدی ارزان‌تر و سنتی‌تر داشته باشید، باید به بازارهای سنتی دبی سر بزنید. انواع ادویه، سوغاتی‌های عربی و سایر محصولات مورد نظرتان در این بازارهای سنتی عرضه می‌شوند و می‌توانید برای تخفیف گرفتن، چانه بزنید.

بازدید  از مساجد

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

مسجد جمیرا بزرگترین مسجد دبی است. تورهایی برای بازدید از آن هر روز برگزار می‌شود. در مورد فرهنگ اماراتی و اسلامی، گردشگران می‌توانند سوالات خود را از برگزارکنندگان این تورها بپرسند. البته در دبی، مساجد قدیمی و تاریخی هم وجود دارد. برای بازدید از مسجدها، لباس مناسب اماکن مذهبی بپوشید.

آشنایی با هنر و فرهنگ معاصر

دبی، فراتر از مراکز خرید بزرگ و شلوغ است. در این شهر می‌توانید مجموعه‌ای از آثار هنری و فرهنگی معاصر را در گالری‌های هنری ببینید و لذت ببرید. در مرکز مالی بین‌المللی دبی نیز چندین گالری شیک و مجلل وجود دارد که رویدادهای مختلفی برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در آنها برگزار می‌شود.

آشنایی با تاریخ در موزه دبی

سفر نوروزی ارزان به دبی، بهترین جاذبه ‌های رایگان و ارزان

۵۰ سال پیش، زندگی در دبی بسیار متفاوت از امروز بود. این شهر، از جوامع کوچکی آغاز شده که در اطراف خور دبی، به مشاغلی چون تجارت و غواصی برای صید مروارید مشغول بودند. بعد از ۴۰ سال، دبی به یک شهر مدرن و جاذبه‌ی مهم تبدیل شده است. با پرداخت هزینه‌ی اندکی می‌توانید از موزه دبی بازدید کنید و با تاریخ و سرگذشت این شهر آشنا شوید.

 
 
منبع LONELYPLANET

2 / 2 / 1398برچسب:,

۳ جای دیدنی آنتالیا برای تجربه ماجراجویی در سفر

آنتالیا، مروارید دریای مدیترانه در ترکیه، شهری توریستی است که سنت و مدرنیته را در هم آمیخته و باوجود جاهای دیدنی تاریخی و طبیعی درکنار امکانات مختلف، مقصدی کامل برای سفر ساخته است.

 

آنتالیا مکان‌های زیبای بسیاری دارد. اگر خواهان مناظر دیدنی هستید، جاهای دیدنی آنتالیا تنوع زیادی دارد. این شهر دارای بناهای تاریخی زیادی است که باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهر، امکان بازدید از همه‌ی آن‌ها برای گردشگران فراهم شده است.

اگرچه یادمان‌ها و مخروبه‌های قدیمی بسیاری در آنتالیا وجود دارد؛ اما بااین‌حال تمامی جاذبه‌های گردشگری این شهر، تاریخی نیستند. در تور آنتالیا می‌توانید سری به سواحل بسیار زیبا و دلنشین شهر زده و نهایت لذت را از آن ببرید. عاشقان تاریخ، ساحل و دریا همگی از آنتالیا لذت خواهند برد. در ادامه با چند مورد از جالب توجه‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا آشنا خواهید شد که مکان‌های بی‌نظیری برای ماجراجویی و آشتی با طبیعت محسوب می‌شوند.

دهکده قدیمی (Kaleici)

آنتالیا ترکیه

دهکده‌ی هزارتو Kaleici، برای قدم‌زنی و گشت‌و‌گذار در خیابان‌ها ساخته شده بود. خیابان‌های سنگ‌فرش و کاخ‌های عثمانی این دهکده که باسازی شده و اکنون دارای سقف‌هایی با رنگ سفید و قرمز هستند، مکانی فوق‌العاده است که خیابان‌هایش مملو از انواع و اقسام هتل، رستوران، فروشگاه‌های تهیه‌ی سوغاتی، بوتیک و گالری‌های هنری است. اگرچه این دهکده، عمدتا مکانی برای دوری از دنیای پر زرق و برق و شلوغ انسان‌ها به شمار می‌رود، اما برای کسانی که مایل باشند، چندین جاذبه‌ی گردشگری دیدنی نیز وجود دارد. «میدان اصلی» که دارای یک دروازه‌ی ورودی و یک برج ساعت سنگی است، «مسجد محمد پاشا» که یک بنای تاریخی زیبا مربوط‌به قرن هجدهم میلادی است و درنهایت «مناره‌ی کوتاه» که مکانی درخور توجه است تنها برخی از جاذبه‌های گردشگری دهکده‌ی قدیمی هستند. «مناره‌ی کوتاه» در قرن نوزدهم به آتش کشیده شد و اکنون تنها مخروبه‌ی آن باقی مانده است. این مکان در ابتدا یک معبد رومی بود که بعدها به یک کلیسای بیزانسی تبدیل شد و اکنون نیز یک مسجد است.

بندر قدیمی

آنتالیا ترکیه

بندر قدیمی آنتالیا که درکنار صخره‌های این شهر آرمیده، مکانی دیدنی پر از بوتیک، کافه‌های زیبا، بازار و کشتی‌های تفریحی کوچک است که به سمت آب‌های درخشان دریای مدیترانه روان هستند. با وجود آرامشی که در کشتی‌های تفریحی این ناحیه وجود دارد، باور این موضوع سخت است که اینجا زمانی مرکز تجاری و اقتصادی آنتالیا بوده است. اما از قرن دوم تا اواسط قرن بیستم میلادی، بندر قدیمی، بندر اصلی آنتالیا به شمار می‌رفت که موجب رونق شهر و مناطق اطراف آن می‌شده است. این روزها می‌توانید به این مکان آمده و به خرید و گشت‌و‌گذار بپردازید و پس از آن، قهوه‌ای برای خود تهیه کنید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید. اگر مایل باشید می‌توانید به کشتی‌های تفریحی بندر قدیمی رفته یا در سواحل لب دریا به استراحت بپردازید.

المپیوس و کیمرا

آنتالیا ترکیه

دو روستای المپیوس و چیرالی در نواحی اطراف سواحل نزدیک مخروبه‌های لیسیایی شهر المپیوس واقع شده‌اند. علاوه‌بر مخروبه‌های باستانی این مناطق، از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری اینجا، شعله‌ی آتشی ابدی است که هرگز خاموش نمی‌شود و از صخره‌های بالای کوه زبانه می‌کشد. المپیوس در میان گردشگران جوان به‌ویژه هنگام شب‌ها، از محبوبیت خاصی برخوردار است اما چیرالی عمدتا مکانی آرام است که بیشتر برای قدم‌زنی در سواحلش مشهور است. البته هر دوی این روستاها برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات خود را در مکانی آرام و زیبا بگذرانند، مناطقی ایده‌آل به شمار می‌روند.

برای خرید بهترین آفر تور ترکیه از آژانس‌های معتبر گردشگری و سفر به هر یک از شهرهای ترکیه، می‌توانید از کجارو کمک بگیرید و تور مدنظرتان را با ارزان‌ترین قیمت از میان تورهای متنوع پیدا و تهیه کنید.

2 / 2 / 1398برچسب:,

سایت عروسی

اگر می خواهید برای مادر همسرتان عروس خوبی باشید این نکته ها را دقت کنید.

رابطه عروس و مادرشوهر اگرچه دغدغه اصلی زوج های جوان نیست اما می تواند برای عروس خانم های کم تجربه یک رابطه حساس و تاثیرگذار باشد. رابطه ای که اگر آن را مدیریت نکنید ممکن است حسابی روی زندگی مشترک شما سایه بیندازد.

قلب
برای خیلی از پدر و مادرهای ایرانی پذیرش بزرگ شدن و مستقل شدن فرزندشان سخت است. آنها حتی وقتی پسرشان را در لباس دامادی می بینند هم به سختی می توانند بپذیرند که پسرشان بزرگ شده و وقتش رسید که بال هایش را برای پریدن امتحان کند و به خانه دیگری کوچ کند. به همین دلیل خیلی وقت ها عروس ها با همه ملاحظاتی که دارند و محبوبیتی که در دل خانواده همسر پیدا کرده اند، به چشم متهمی نگاه می شوند که پسر را از خانواده اش قاپیده و مهم تر از همه، بین او و مادرش فاصله انداخته است.
اگر دغدغه رابطه مناسب با مادرشوهر برای شما هم یك دغدغه ذهنی مهم بوده و هست با ما همراه باشید تا ریشه‌ها و راهكارهای روابط سالم و صمیمی میان عروس‌ها و مادرشوهر‌ها را با هم مرور كنیم.

 

روابط خودتان را مدیریت كنید

از همان ابتدا، با گارد بسته وارد خانواده همسرتان نشوید. در رابطه با مادرشوهرتان و محبت كردن به او دست پیش را بگیرید؛ یعنی سعی كنید قدم اول در ابراز محبت و علاقه را شما بردارید و منتظر ابراز علاقه از طرف مادرشوهرتان نمانید. برای این كار راه‌های خلاقانه زیادی وجود دارد. می‌توانید در دوران نامزدی، هنگامی كه مادرشوهرتان با موبایل پسرش تماس می‌گیرد و با پسرش صحبت می‌كند شما به‌طور داوطلبانه گوشی را بگیرید و با او احوالپرسی مختصری کنید. گاهی به او زنگ بزنید و مناسبت های زندگی اش، مثل تولد، سالگرد ازدواج و... را به او تبریک بگویید.

 

پیشنهاد میکنم مطالب سایت بیاتو عروسی را هرگز از دست ندید

 

جای خودتان باشید

سعی كنید به جای اینكه میان رابطه مادرشوهر و همسرتان قرار بگیرید در كنار همسرتان به مادر او عشق بورزید و در مسابقه محبت از او سبقت بگیرید. دقت كنید كه قرار نیست شما برای همسر یا مادرشوهرتان نقش بازی كنید و قرار است در یك فرایند تدریجی شما مادرشوهرتان را از صمیم قلب دوست بدارید. عشق و محبت میان مادرشوهر و همسرتان را بپذیرید و آن را به رسمیت بشناسید. آنها مادر و فرزند هستند و باید یكدیگر را دوست بدارند. درست مثل شما و مادرتان.

 

حرف را جایی نبرید

ورود به یک خانواده جدید، به معنای ورود به یک فرهنگ جدید است. ظرفیت پذیرش تفاوت ها را در خود ایجاد کنید. هیچ‌گاه نكات منفی خانواده همسرتان را با همسرخود در میان نگذارید. همه انسان‌ها نقطه ضعف دارند و شما باید سعی كنید اشتباهات آنها را ببخشید و فراموش كنید. در مقابل، اتفاقات خوب را به‌خاطر بسپارید و سعی كنید در قبال آنها بازخورد مثبتی از خود نشان دهید. كش دادن اتفاقات ناگوار چیزی جز احساس خشم و نفرت عاید شما نمی‌كند.

 

درگیر حرف و حدیث ها نشوید

حرف و حدیث همه جا هست. آنقدر بزرگ منش باشید که خود را درگیر حرف های ناراحت کننده و قضاوت های نابجای دیگران نکنید. از موضعی بالاتر رفتار کنید و نگذارید جوهای خاله زنکی دامن شما را هم بگیرد. لازم نیست همه صحبت‌ها و رفتارها را جدی بگیرید و درصدد پاسخ به آنها بر‌بیایید. بعضی از رفتارها و صحبت‌ها و كنایه‌ها را از سر شوخی برداشت كنید و آنها را نشنیده بگیرید.

 منبع